En regnig dag *bildbomb*
Härliga bilder!! Duktig matte du har, Jissa!!
Hahaha…rolig bildserie…..och härliga kommentarer!

=0) Underbara bilder som matte hjälp dig med.

En riktig prinsessa!

Underbar bild serie och så typisk cornish rex…fick mig ett gott skratt 
Jissa tackar och bockar för era glada tillrop! 
Jösses så mysiga bilder!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Gullefina Jissa! Här i Uppsala har vi haft sol idag, så jag har hjälpt Matte att ränna efter tvestjärtar lite då och då mellan tupplurarna. Jag har faktiskt legat och sovit en bra stund på balkongen också. Skööönt i solen. Hugin det puckot har legat inne i soffan! Knäppis. Tyvärr har Matte inte tagit någon bild på mig idag, men jag skickar med en nytagen bild från häromdagen där jag ligger och sover med Hugin i sängen. Ja, Mattes säng alltså. Tass! /Fuffens

Gullig bildserie…de ser så härliga ut!!
#10-13 Så typiskt cornish…de liksom plöjer sig in de små liven..
Och Doris, hon försöker in i det längsta ligga kvar på sin plats..haha..
hehe vilken sötnosar! :D

..ha ha ha..vilken envis liten fröken….

Söt och envis liten tjej, så typiskt en Cornish! = ) Håller med Jissa och gänget, regndagar är perfekta för slappande.

Härlig bildserie och du har på pricken fångat våra cornishars envisa framfart. Och vad trötta Doris och Findus var!
Det ser ut som att det är först i #13 som Doris och Findus fattar vad som håller på att ske, det är först där det ser lite "störda" ut. Jissa ser sååå nöjd och belåten ut med sin insats när Doris väl givit upp sin plats. 
så mysiga katter!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Tack för alla kommentarer! Idag skiner solen igen och katterna ligger på balkongen och myser i solen!
#29 Hihi, ja… de blir lite trötta på sin lilla terrorist till "syster" ibland, hon är väldigt intensiv vill jag lova! Men jag tror att de gillar henne ändå 

Lilla Jissamonstret, hon är så söt lillgumman!
Har berättat om hennes bravader för alla som vill lyssna, alla är lika imponerade av hennes "bensax". *flin* Systeryster hälsar hej med en solbild i fönstret!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#32 Vaa!? Har du en så fin systeryster??
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Härlig bildserie! Fina missar! Och jag håller med: så typiskt rexar, hihi!
Himla mysiga bilder, typiskt med bilder på cornishar som liksom "rinner" ur puffarna. Va gott de verkar ha det tillsammans, vilken lycka att få ligga i ett skåp…
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Underbar bildserie. Alltid lika roligt att få följa Jissa, findus och Doris ur Jissas perspektiv! Hoppas du sov gott i puffen tillsammans med Findus.
Tack vad ni är gulliga!