Akvariekatter - bildbomb

Vilka härliga bilder!!
Underbar bildserie!

Hahahahaha härliga bilder.. :-)

Hahaha..ja den är helt underbar denna bildserie- har aldrig sett något roligare kattfoto än #3 tror jag..
Dessutom är det ju fler foton här(än i fotoalbumet..)som gör bildserien komplett!
Såg nu mer noga- att de båda gör besök där, byter plats..samt är där tillsammans..Hihi..
(Bra att du gör som jag säger Elica..
)

tcykte #3,4,8 var jättesöta :)
Åh, tack för de härliga bilderna!! Jag fick ett litet skratt på förmiddagen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Haha! Härligt!

Ha ha ha, tokkissar!
Härligt rolig bildserie med underbara kommentarer! 

#19 #20..
Haha…du lovar väl att du inte stänger in dom där Elica!?!?!?
Härliga kort..
(alltså???vad är det för fönster ni har i Finland..som ni öppnar så där lätt..hihi-själv öppnar jag mellan mina fönster högst ett par gånger om året vid fönstertvätt!!Då dock utan katt inpå - då jag bor 3 tr upp..)
Gullungen!
Elica Vad fin hon är, hon ser ut att ha en riktigt tjock päls!

#21 Blev själv panikslagen första gången när jag såg en katt där - och tänkte att hur i all världen får jag den ut:-)) I gamla hus fönster är det ända luftningssättet och har någon fönster lite på glänt nästan alltid….. #22,23. Tack, hon är en söt liten (läs underbar och bedårande;-) demon - tycker också mina cornishar. Och har bra päls. Tror jag i alla fall! … OT: En bild för att bevisa, att dom inte är alltid instängda som fönsterprydnad:
vilka härliga bilder och vilken mysig avslutningsbild! *MYS*

Så roliga bilder. Dina katter är så otroligt fina. Jag är helt kär i Elica. Ge henne en nospuss från oss 
Jättegoa katter!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

haha vilke underbara bilder, så typisk cornish - om det står öppet kan vi komma in

Oj vilka goa katter!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Hihi, de är verkligen söta - fast än de är Devons 

#3 fick mig att skratta högt här hemma för mig själv! Rolig bildserie, du har verkligen lyckats fånga hur lätt de härmar varandra och deras vilja att undersöka allt.
Jag tror att dina grannar uppskattar dina akvariekatter, det skulle jag göra!
Härligt att få se dina devon också, särskilt "lille" Walko.

Haha…bara kul att denna underbara bildserie puttas upp igen!!
Jag tycker fortfarande att den är bland den roligaste jag sett..
Lite kul - nu när jag titttade igenom alla foton så föll jag särskilt för #3…. så ser jag att jag skrev inläggsvar förra året och tyckte just #3 var bland det roligaste kattfoto jag sett…roligt att jag har samma smak i år
!!