Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 1290 ggr
Elica
0

Akvariekatter - bildbomb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bytte lite bilder på fotoalbumet, och tog itu vad Bufy_co föreslog: att lämna denna bildserie till forumet.

När vårsolen började värma blev yttrevärlden intressant för en liten och bestämd cornishtös.

Elica
0

Jag blev schokerad (men han ändå ta bilder) Ascanio mild intresserad när vi hittade Elica så här!Förvånad

Elica
0

Före jag han tänka hur får jag henne ut igen hade hon klarat det själv. Och Ascanio började fundera.

Elica
0

Så han måste försöka med. Att vända var inte den lättaste - han är lite tjöckre än Elica.Flört

Vad månne grannarna tycka?

Elica
0

Om mina ståtliga fönsterprydnad?

Elica
0

Varför skall han vara där ensam? Cornishar är sociala.Kyss

Elica
0

Men Ascanio tyckte det var nog.

Elica
0

Vad glor du på oss matte? Har du aldrig set katter på promenad ?

Elica
0

Och dagen därpå visade Elca, att hon hade kollat noga hur Ascanio vänder sig!Cool

[Wiveka]
0

Vilka härliga bilder!!

Lullan1
0

Underbar bildserie!

AlexH
0

Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Labolina_73
0

Hahahahaha härliga bilder.. :-)

Buffy-co
0

Hahaha..ja den är helt underbar denna bildserie- har aldrig sett något roligare kattfoto än #3 tror jag..SkrattandeDessutom är det ju fler foton här(än i fotoalbumet..)som gör bildserien komplett!
Såg nu mer noga- att de båda gör besök där, byter plats..samt är där tillsammans..Hihi..

(Bra att du gör som jag säger Elica..Flört)

emmsaaan
0

tcykte #3,4,8 var jättesöta :)

Eine
0

Åh, tack för de härliga bilderna!! Jag fick ett litet skratt på förmiddagen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

chikan
0

Haha! Härligt!

Aje-T
0

Ha ha ha, tokkissar!

Lullan1
0

Härligt rolig bildserie med underbara kommentarer! Skrattande

Elica
0

Och nu har jag sen fått en ny devon fönsterpryndad;-) Lillusen gör efter dom äldre…

Elica
0

Och ännu en bild av Piipi-Cheapy:-)

Buffy-co
0

#19 #20..
Haha…du lovar väl att du inte stänger in dom där Elica!?!?!?
Flört Härliga kort..

(alltså???vad är det för fönster ni har i Finland..som ni öppnar så där lätt..hihi-själv öppnar jag mellan mina fönster högst ett par gånger om året vid fönstertvätt!!Då dock utan katt inpå - då jag bor 3 tr upp..)

chikan
0

Gullungen!

Lullan1
0

Elica Vad fin hon är, hon ser ut att ha en riktigt tjock päls!

Elica
0

#21 Blev själv panikslagen första gången när jag såg en katt där - och tänkte att hur i all världen får jag den ut:-)) I gamla hus fönster är det ända luftningssättet och har någon fönster lite på glänt nästan alltid….. #22,23. Tack, hon är en söt liten (läs underbar och bedårande;-) demon - tycker också mina cornishar. Och har bra päls. Tror jag i alla fall! … OT: En bild för att bevisa, att dom inte är alltid instängda som fönsterprydnad:

Anna77
0

vilka härliga bilder och vilken mysig avslutningsbild! *MYS*

pallemaxwell
0

Så roliga bilder. Dina katter är så otroligt fina. Jag är helt kär i Elica. Ge henne en nospuss från oss Kyss

Eine
0

Jättegoa katter!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

smirik
0

haha vilke underbara bilder, så typisk cornish - om det står öppet kan vi komma in

Elica
0

Jo, jag vet det är lite OT, men fortsätter ändå med devons. För en månad sedan kom det en ny devon hem till oss. Och inte finns det sååå stor skillnad mellan raserna - beteendemässigt menar jag.Räcka ut tungan

Elica
0

Fast Walko kommer inte att rymmas dit så länge - han är i bilden bara 5,5 månader - och inte riktigt lika vig som cornischar.Skrattande

Flickor vistas i sina "akvarien" nästan dagligen - Ascanios mage börjar antagligen vara lite på vägen Oskyldig  Kyss- honom hittar man därifrån  mycket sällan.

MyTwiggs
0

Oj vilka goa katter!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lullan1
0

Hihi, de är verkligen söta - fast än de är Devons Glad

Spotless
0

#3 fick mig att skratta högt här hemma för mig själv!  Rolig bildserie, du har verkligen lyckats fånga hur lätt de härmar varandra och deras vilja att undersöka allt.

Jag tror att dina grannar uppskattar dina akvariekatter, det skulle jag göra!

Härligt att få se dina devon också, särskilt "lille" Walko.

Elica
0

Sorry, det blev fel… jag bara kollade, att jag redan hade satt upp de sista bilderna (on devons).

Buffy-co
0

Haha…bara kul att denna underbara bildserie puttas upp igen!!Skrattande
Jag tycker fortfarande att den är bland den roligaste jag sett..

Lite kul - nu när jag titttade igenom alla foton så föll jag särskilt för #3…. så ser jag att jag skrev inläggsvar förra året och tyckte just #3 var bland det roligaste kattfoto jag sett…roligt att jag har samma smak i år Flört!!