Bildbomb med Grabbarna Bus nya soffa

..va'…va'..delar Weminas ut tjusiga skinnsoffor….
…
#9…mmm….så ser det ut hemma hos oss också….ha ha ha ha..kan vi säga att vi har råttor hemma ????
…K har fått receptet….ha ha ska berätta när vi ses…
Nejmen! Vad fina bilder!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#10 nja snarare så "hjälpte" de till så att min man råkade hamna inne på Mio… se'n var det kört
Åh vad bra att Mr K har fått det hemliga receptet ;-)

Haha…fina foton och snygg soffa..
Vill bara varna att dom KAN gilla att klösa på läder så håll lite koll!(nu kanske dom är så duktiga att de aldrig klöser på annat än klösträd mm, men annars..)
Jag köpte en lädersoffa efter det att Danne hade klöst sönder en ny soffa på några dagar typ..(ok-urdumt tyg!!!som våfflat-klart de trodde det var en ny klösmöbel!!!
(Danne klöste tyvär på mycket- utom klösbrädor/träd..Skyller på att han var 2år när jag fick honom
)
Buffy klöser nästan bara på brädorna…men han har faktiskt sträckt sig och klöst några jack i armstödet..men inte mycket.
Nu gjorde det inget då jag köpte en begagnad billig skinnsoffa..den ska bytas ut är det tänkt..men när ni har en så fin ny så ville jag varna- att de kan gilla läder..( lät lite fel..
)
#9 Känns igen-så var det på den tiden Danne och Bufffy lekte med möss..
#10 och #12
Vad ni är hemliga då…hemligt recept….
hmm och K har fått det alltså…..ja man undrar ju..!!

Kul bildserie som mycket bra visar hur nyfikna de är våra härliga cornishar.
#9 så där såg det ut under min tvättmaskin här om dagen.
# 8 Varsågod
! Och jättetack för hjälpen!!
Tjusig soffa med tillhörande tjusiga killar! Kul bildserie!
Hihi, listiga killar! De är så himla fina, gos från syrran!
#13 Vi har lite extra koll, men än så länge är det bara klösträdet som gäller.
#14 En cornish i ett nötskal ;-) Inatt vaknade jag av att jag låg på en råtta… misstänker att Charlie tog med sig ett gosedjur när han skulle sova…
#15 Den blev inte så dum soffan… Passade riktigt bra här. Tack igen ;-)
#16 Nospussar till söta syrran!
Vilken fin soffa - passar utmärkt till katterna
Har haft tur här hemma -ingen av kissarna tycker att skinnsoffor är till frö klösning. Mattor däremot…
#18 Den lev inte så dum. Får komma och provsitta ;-) Just nu är det mest Charlie som har den goda smaken att vila ut där
. Ingen klösning än, men de har inte klös i den andra heller, så jag oroar mig inte speciellt.

Japp då har man provsuttit i soffan. Jätteskön 
Grabbarna bus busade. De är för goa 
Tack för en trevlig lunch/eftermiddag Monika och Mr H. 
#20 Tackar! Det var så otroligt kul att ha dig här! Grabbarna är trötta…hmm 

Oj så fin soffa, passar ju aldeles ypperligt i ert vackra hem. ja de vackra katterna måste ju ha design så klart!! 
#22 Tack! Så du har tagit dig hem från A'dam????

#23 japp, vi kom igår kväll……massor av söta katter och magiskt besök på Katten Kabinet, världens bästa museum 
#24 Finns det ett Katten Kabinet !!!!! Jisses det måste jag ha missat :-(
Det är bara så kul att se katterna i aktion.Mitt i smeten, alltid, visst är det lite av CRX i en ask?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora