Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 410 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 22 Juli!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick jag inte ligga och dra mig så länge inte. Jag ska iväg till läkaren och ta leverprover. Det är lite nervöst, men det är nog ett måste.

Allan och Elvira låg och riktigt frestade mig att stanna hemma och katt-gosa också! Typiskt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
0

Solen skiner! Det är sommar!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MariaT
0

God morgon eller ja förmiddag =)
Har suttit och surfat på tradera nu på morgonen och faktiskt budat på lite Kittysaker till lillstumpan, till gubben har jag precis vunnit ett Ferrari pussel. Har även lagt bud på en Ralph Louren kjol till lillstumpan =)
Är smått besatt av både Tradera och ebay, vilka fynd man kan göra =)))

Dagen kommer bestå av STÄDA, det är inget kul men behövligt. Som en vänninna säger -Du gör ju inget annat, har du ingen annan hobby än städning, då skulle hon komma hit nu *haha*

Ha en bra dag allihopa för det ska vi ha.

#0 Lycka till med proverna.

AnnaS
0

God förmiddag!

Har hunnit med frukost och elvakaffe, båda två extremt viktiga punkter på dagen här på landet. Skrattande Nu ska jag ta itu med pluggandet, ska göra ett stort test när jag kommer hem från semester. Jag ska bara se klart på Oprah först Skrattande

Eine
0

God förmiddag.Kaffe och dator, ingen frukost än.Strålande väder. Idag blir det Forex först, sedan handla och göra i ordning mat för 20 personer.UK åker till Norge och jag har lovat att fixa lite mat till grillkvällarna.Sköt om er alla, och ta det lugnt ni som inte jobbar.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

cherish
0

Godkväll allihop! Är i stugan, sitter på lånad dator en kortis för att berätta att vi har det toppen denna vecka! Är i stugan och det är hemvändarvecka i vår by och vi har besök av en tvättäkta sioux-indian. Jag vet, jag har tjatat om detta förut men måste ändå berätta lite! Han är helt underbar och berättar hur mycket spännande saker som helst. Vi har skrivit under vänskapsavtal allihop i byn (Traité Damitié) så nu är vi alla vänner till Ben. ;)

Idag har barnen fått göra pärlhalsband, pilar med äkta spets från South Dakota, lekt lekar och annat kul. Igår var vi till samerna här i närheten och hälsade på och både han och de tyckte det var fantastiskt att få träffas. Han hade med sig en liten tipi hit och den har vi målat och rest. Vi har en dag med pärlarbeten och drömfångare kvar samt en för själen (med alternativt tänkande och metoder, bl a healing och reiki) och det är bara underbart allting! Iaf för mig som är helt inne på indianer och framför allt siouxer då. ;) Vi har planer på att åka över och besöka honom och hans familj framöver, ev kommer de till oss nästa år.

Skickar med en bild på tipin, får berätta mer när jag kommer hem.

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

cherish
0

Jag har en bild på honom och samerna från igår oxå som jag visar er!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Leffe
0

Sovit bort precis hela dagen. Men vaknat lagom så man hinner göra sig i ordning innan speedwayen börjar

Sköt om er

emiya
0

Här är det mittimellan-väder, solen skiner, det mulnar, blir svart och lite regnstänk, sen skiner solen igen - det vet inte hur det vill ha det!Glad

#0 Hoppas allt gått bra med proverna!

#5 Det låter roligt och spännande!

#7 Här blir det friidrott mellan programmen i kväll!

Inlägget är låst för nya kommentarer