Nya kort på dem små busfrön
Vi har tagit massor med kort i dag (passat på när dem har varit trötta) och jag tänkte visa lite av dem här. Mycket fler bilder och också små filmar finns på hemsidan självklart 
Fanny (ängel) visad sig från sin mest fotogena sida i dag och det blev till ett par söta kort på tjejen.

De ser verkligen oskuldsfulla ut! Älskar deras färger…

Heter hon Fanny, världens sötaste kattunge?
Gaaaah!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vilka sötisar!!

Söööta…. 
Fields! 
# 15 Jag kan knappt fatta det! Hon är SÅ SÖT! Hon kommer att bli en riktig snygging!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jättevackra hela högen.. Gosbebisar

#7 fast jag har hela tiden gillat de två svartvita mest. Tycker inte alls att Diamond har varit någon "liten fuling"! 

Otroligt fin kull! Fanny är en riktig sötnos! = )
Åh vad de har blivit stora! Sötnosarna 
Vilka godingar

Tackar för alla snälla orden. Vi är så glada i vår små busfrön - lika facinerad varje gång över hur sociala och goa dem är även från helt små.

Gosh…..vilka läckra krullungar…De lär nog bli riktiga snyggingar allihopa om de fortsätter som de börjat…!!

..funny Fanny…gosh vad fin hon är….älskar hennes öron…och uppsyn..och….
Ljuvliga små frestare, och Fields går in i mitt hjärta direkt.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

De är så fina alla dina småskruttar, men Fanny och Fields är det något extra med. Såå söta 
helt underbara kattungar!!

Tackar så mycket för alla snalla ord 

De är verkligen toppensöta! Roligt att se dem IRL - med vilken energi de tar sig an världen - och supertrevligt temperament!
oj, nu när jag kollar ser jag att jag inte har kommenterat…. Ändå har jag beundrat era fantastiska småttingar mer än en gång 
Helt underbara!!