Underbara fodervärdar...
Är guld värd…..
Kommande skrift är ett citat från vår kommande fodervärd. Är bara så imponerad över deras anagemang och vilja.
citat) Underbart att se. Åter igen lagt in korten i Nala's egen foto mapp. Hur ofta vill du att vi skickar dej kort sedan hon flyttat till oss, 1ggr/v eller 1ggr/mån ? bara att säja så ordnar vi det. Vi håller på att fixa inför Nala's hemkomst. Har beställt pallen + en till klösbräda med lite hyllor idag. Gjort i ordning en korg med en mjuk filt som ev. kan bli en av många små sovplatser i huset. Sen började jag plocka bland garn o'dyl för att ställa undan och en tanke kom att kanske jag skulle kunna göra en liten leksak med virkat garn och sätta fast på en liten pinne, tror du att det skulle funka? hon kommer ju inte att leka med utan att vi är med. Tänker göra ett besök på djuraffären till veckan och be dom ta hem gummiborste m.m
Det kommer att bli jättebra! Vilken lyckans ost du är som lyckats hitta en sådan underbar familj till din lilla tjej 
Mysigt! Jag tror att jag kan ha hittat THE ONE till Nappis nu också! Håll tummarna! En utrevlig familj på kontakter! Det är inte illa!
Fodervärdar! mmmm!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Japp, när man väl hittar en fodervärd där allt verkligen klickar då är det verkligen helt underbart! Låter som att du träffat rätt med dessa ;)

Underbara fodervärdar är härligt.. Lycka till 
De växer inte på träd,och när man hittar en underbar människa som vill ta hand om ens katt, då är det guld värt!Jag har också haft tur de allra flesta gångerna.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag kan inte annat än hålla med, men vill tillägga att underbara kattungeköpare också är värda sin vikt i guld!