God morgon 20 juli
God morgon
Var och se Hancock på bio i går, en super rolig film, det blev skrattat riktig mycket. När vi kom hem hade en eller flera av kattungarna nerkissad vår soffa…juhuuuu. Så därför har vi gjort kattrum ut av kontor och kök. Nu får dem vara där när vi inte är hemma, till dem blir större och duktigare på att gå på lådan.
Bifogad bild på en av dem misstänkta
Åh, vilken liten sötnos!
Fast nerkissad soffa låter inte så kul.
Själv ska jag strax sy en kattsäng. Våra "storkatter" saknar kattsängarna som följde med kattungarna till deras nya hem. Hoppas symaskinen är lite samarbetsvillig idag. Sist osade det av svordomar (kattungarna fick hålla för öronen).
Kanske dags att köpa en ny symaskin 
God morgon!
idag blir det utflykt till Sickla och zooaffären för att köpa en säck kattmat.
Kattungarna börjar få ögon och de busar medvetet med varandra
det ser så roligt ut då de fortfarande kravlar fram.
Godmorgon!
Trött, ingen ordning på tiden för sänggång…
Ja det händer saker på natten, här kom Maxen med en kotte i baken, luktar inte gott ska jag säga och är inte så popuärt alla gånger när matte ska ta bort den… men Maxen är foglig…
här är mulet och grått, regnet hänger i luften. Men borde väl göra något… läsa bok kanske… ?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Godmorgon!
Var ute och käkade med två vänner igår. Vi hade en trevlig kväll med god mat och dryck. Idag blir det en lugn dag med lite grejande och så kattmys. = )
Önskar er alla en härlig söndag!

God morgon!
Här blir det nog filmdag idag, vi får se vad Bilisten i Floby har för utbud…
Ha en skön dag allihopa!
God morgon alla crxfreak!Något oinspirerad är jag ,men vill i alla fall säga god morgon.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Gos-morgon!
Jag har två spinnmaskiner i mitt knä och undrar hur naturen helt ogenerat kunnat skapa sådana latmaskar till katter.
Jag har också en fodervärd på gång till Nappis som verkar sagolik!
ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Sen uppgång idag igen, men det var sent i säng också. Händer nog inte så mycket idag. Ska väl titta på ett par gamla filmer som jag ännu inte sett.
Sköt om er
Var uppe sent igår/natt lade mig vid 02.30-tiden (kunde inte somna), vakande av att mormor ringer och sjunger "med en enkel tulipan…" ok jag fyller inte år men har namnsdag. Än är inte Alma bedömd i Norge än…
Ha en bra dag allla och ett extra grattis alla MARGARETOR 
#0 Men HUR kan du tro att en så fin liten dam skulle kunna göra NÅGONTING sånt som att kissa i en soffa!! Hon ser för fin ut för sånt 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Jag jobbar nätter i helgen, inte alls så roligt… Vaknade halv 4 :) Hela dagen borta… Vad ska man fördriva tiden med tills det är dags att gå till jobbet igen? städa efter min lilla monster katt…. som har mördat en tvättsvamp i badrummet kanske ;)
Hoppas att ni har en riktigt skön söndag idag!
//Johanna

…God "morgon"…
..jobbat hela natten…oavbrutet….fyyyy…och sovit dåligt idag…och en natt kvar till friheten..4 v semester som sagt…känns som jag är bakis….eller ost o kexis som det heter här..
#0..det ser man ju direkt att det är den lilla spjuverdamen som kissat….fy på henne !!!
Ha en bra natt allihopa !!!

Vilar ut idag efter gårdagen då vi var på Resö i norra Bohuslän. Där var marknad och uppträdanden och massor av folk! Min kompis´ son och hans irländska band spelade så att ön gungade! Det var säckpipor, fiol, gitarr, flöjt och trumma! Härlig musik! Ost och kex blev det ju också…….
#0 Hon som ser så oskyldig ut!
Nu säger jag God natt