God morgon 19 juli
God morgon
Vi var uppe med tuppen, katterna var hungriga och då får man ju stå upp halv 7 även om det helg.
I kväll skall vi på bio och se Hancock - är säker på att det lär bli massor skrattande. Will Smith bruker bjuda på det. Det gör kattungarna iofs också men vi har inget popcorn hemma 
Ha en trevlig dag alla
C-Kullen blir 3 veckor idag och dessutom anlände deras halvsyskon D-kullen oxå idag på morgonen!!
Jag har MASSA krullungar nu!!! JIPPI!!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Godmorgon!
#0 Å, jag är också jättesugen på bio, men vi väntar på nya Batmanfilmen!
#1 Vad jätteskönt att höra att de kommit ut nu, småbäbisarna!
Hoppas ni får en fin dag allihop. Själv sitter jag och funderar på varför i hela friden jag är vaken så tidigt!

Familjen är uppe och packar ihop badkläder, vid halv tio åker vi till äventyrsbadet. Det ka bli så kul att få en skojdag mellan alla tråkigheter =0)
# 1 Jättegrattis till nya krullbebisar eller rättare sagt nya små fjärilar

God morgon! Idag är vi uppe tidigt för att hinna så mycket som möjligt. Vi har en del stök före Fredriks morbrors födelsedag imorgon (huvudanledningen till vår resa till Skåne).
#1 Grattis!!
#3 Jag önskar er en toppendag på badet!!
Ha det gott och pussa på alla småkrullisar!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God morgon allihop! Här har det festats och slarvats vill jag lova, och naturligtvis har katterna varit delaktiga på ett eller annat vis. Nu på morgonen när jag gick upp till Twiggans lya möttes jag av denna vy. Så charmigt! Max är kattägd!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Oj, syrran! Det ser lite sunkigt ut detdär. Nu vill jag inflika med att han bara sover, och han är inte så däckad som han ser ut. Varför hans sovsäck ligger orörd är nog en gåta, men kanske att han föredrog att dra två katter över sig istället.
De är så gulliga!
God morgon föresten!
Jag hade en trevlig kväll och jag vill passa på att tacka Hanna och Jimmy för att de bidrog till lite av trevnaden!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon !
..en av journätterna avverkad…den var rätt lindrig så därför är jag inte i säng än..men snart…
…fullt röj när man kommer hem…
…
#6..det var väl varmt och då behöver man ju inte sovsaäck eller hur, kan ju bli svettigt ju'…
…nej hörrni go' vänner håll nu tummarna för att V-75 går in idag….skulle vara sååååå nice….kunde då ta en helikoptertur både förbi Vingåker och Floby…ja för lite kattgos och fika..
Ha en jättebra dag !!! ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz!!!
#8 Godmorgon - jodå det är fortfarande morgon - vi har vänt på dygnet nu på semestern. Lite trött efter en sen kväll. Först gäster och sen film på tv till SENT… hmmm så smart.
Jag längtar efter sol och sommar, jag vill åka till sjön och bada. Är det någon som sett sommaren någonstans så jag kan åka dit?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! Skön dag, med lagom sol. Såg en såååå bra film igår på DVD.No country for old men.Sexig men totalt gräslig skurk, undrar om det blir en fortsättning, för den slutade lite *öppet*..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vaknade för en halvtimme sedan och katterna sov vifare när jag gått upp utom Oskar - han ville till balkongen.
Grattis till alla kattungar
Har precis spelat på V75. Tänk vad bra det är med internet
Sköt om er

Goddag!
Jag har precis beställt en ny kamera och ett klösträd
Det blir en lugn hemmahelg för mig.
Vet att klockan passerat morgontid, men jag haft en del att stå i, men nu är jag gräsänka i flera dagar!!! Nog för att jag ska jobba, men det blir lite lugnare än med 3 barn (eller är det 4 med maken…) för det har varit rörigt i några veckor tack vare att maken såg fel på almanackan när hans semester blev bestämd… Är lite nervös för Alma är i Norge nu, har inte hört mer än att resan gick bra och att det var 8 Cornishar med, varav 6 svenska

Imorse när jag var på väg till Falköping för att hämta ut medicinen till Emma så ringde veterinären och berättade att hon hade odlat på Emmas urin och det var inga bakterier!!! Så jag slapp hämta ut medicien. Nu ska vi bara ta tag i hennes kristaller och veterinären surfade och ringde upp igen för att meddela vilken mat Emma skulle ha. Vilken service, på en lördag!! :-)
Skickar med en bild på Flobys turistattraktion - Midgårdsormen.

Gomorrn!
Ja..jag har varit vaken ett tag nu men…vaknade med ett ryck halv två!!!(Nej-jag har INTE varit på "dåligheter"..)
Och…min hund..hon sa inte ett pip utan sträckte slött på sig när jag rusade upp för att gå ut med henne en snabbrunda-för jag ska iväg och måste självklart duscha osv..
Men…yrvaket kom jag på varför jag sovit så länge…först såg jag på filmer till mitt i natten…ut med hund mitt i natten…och sen när jag väl skulle sova..då är det "festare" utanför som antagligen haft picknick i Tessinparken ..trevligt.. men INTE när man vill sova..När jag väl somnat vaknade jag av att några stod utanför och vill in till någon i huset bredvid..de stod och BUSVISSLADE…
Höll på att bli galen….jag SMÄLLDE igen fönstret (bor 3 tr upp här i stan)och de tittade alla förvånade upp på mig… blev liite tystare…men så där hackigt höll det på..vaknade då och då av skrål..
Men…det är såhär sommarnätter på Gärdet..som annars är så dött och lugnt nu - folk är bortresta..
Man får väl ta det….jag borde satt i öronproppar direkt..eftersom vädret var fint och flera satt i parken o grillade,spelade boule mm vid sista rundan med hunden- det är ett tecken !
Nej…nu har halva dan har gått!
Ha en bra dag allihop!!
#13 *harkel* jag förstår vad du menade med din andra beskrivning av ormen
….hahaha..måste varit lågbudget vid inköp av konstverk eller hur?

#14 Njae, 150 000 kronor kostade det när det införskaffades för drygt 10 år sedan… Det var protestlistor på ICA, insändare i tidningarna och varje nyårsrevy i Skaraborg hade ett nummer om Midgårdsormen i Floby
Nu har de förlikat sig med att statyn kommer att stå där! Ögat och munnen har inte varit där tidigare, utan det är klotter.
Jag funderar på att sätta dit en jättestor röd rosett och så ställer jag mig där stöttepelaren är och så har jag ett perfekt julkort 

Snälla… GÖR det!!!
och - lägg in det här!
Instämmer med #16!! Anna gör det!! och sätt upp här på forumet!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

9# Så du har sett den filmen nu.. Det är ju den som jag döpte Mr Bell och gänget.. Mördaren Anton Chigurh är riktigt bra i sin roll..
#18 Jo,han är hemskt bra!Det var på din rekommendation som jag lånade den, mindes vad du sagt om den.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#15 Kan bara instämma med övriga att det vill vi se !!!! 
Har haft besök av PalleMaxwell idag. Trevlig eftermiddag i köpcentrum och hemma på balkongen.
Vädret har visat sig från sin bästa sida. Inte en droppe regn och jättevarmt ute. Förstår ingenting. SMHI pratade om regn, men vi måste ingå i kustbandet