Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 396 ggr
aggeelin
2008-07-19 13:47
0

Veg.kost...

Jo, då Charlisar äter allt!

Hade besök i går kväll och åt god mat, till efterrätt var det favoriten melon. Vi har hittat "Tigermelon" som är en ny smaskig favvol  Efter maten satt  vi i vardagsrummet och sen hade jag ett ärende ut i köket. Där ser jag Charlie på köksbänken ätande på något men vad?

Han äter melon! Han har knaprat i sig den sista melonklyftan som låg framme på bänken! Han tycker minsann inte om när jag tar ner honom och lägger bort melonen! Han verkar gilla melon och jag har inte sett att han varit konstig i magen efteråt…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chikan
2008-07-19 14:03
0

Haha! En till fruktkatt. Det är lustigt att de gillar frukt så mycket. Fuffens favoriter är som sagt nektarin och torkad aprikos, men körsbär, hallon, äpple, mango och i stort sett alla annan frukt, förutom citrus, är smaskens! Hugin tittar oförstående och undrar vad det är för bajs han äter.

aggeelin
2008-07-19 14:12
0

Visst är det konstigt, jag skrev här för fem minuter sen men det blev inget! Vart tog min text vägen??

#1 Jag tror att jag ska bjuda Charlie på torkad aprikos… vi har nog samma fruktfavoriter jag, Charlie och Fuffens… Cool

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

majsan
2008-07-19 14:24
0

Några av mina är galen i majs.. sött och gott..Skrattande

[Johanna84]
2008-07-19 17:30
0

Enya gillar också frukt… :) Knasigt… Melon hör till favoriterna, hade en skål nektariner på köksbänken, då hade Enya varit framme och käkat…. på Alla nektarinerna… ;)

MagicPaws
2008-07-19 17:39
0

Haha ja som Idril som ÄLSKAR kruksallad Räcka ut tungan

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike