Rackartyg i farten!
Ville bara dela med mig av en filmsnutt jag fick av min fodervärd, som i övrigt är typ världens bästa fodervärd. Hon har bla S*Zoot'z American Kestrel och hans busiga lilla dotter på 9 månader, S*Zoot'z Destiny. Visst är de söta och visst ser Kestrel aningen besvärad ut, ha ha ha! Men hon brukar få revange mellan omgångarna!
Haha! Vilken härlig film. Det är verkligen precis som här hemma - den lilla skiten som hoppar på den stora igen och igen och igen. 

UNDERBART!!! 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Hahaha, väldigt rolig. Hoppas att han står ut med henne bara och tycker om henne när hon inte är jobbig. :)
Ha ha ha, det är antagligen i vanliga fall lika jobbiga mot varann, släkten är värst! Det bor en tredje katt i hushållet också, S*Lindansarn Dexter, men han verkar hålla sig i skinnet.
Här kommer en till film på Destiny, tycker den visar upp en typisk bild av Rexen, apportering är väl så rastypiskt det bara kan bli? Alla mina älskar att apportera! Även nakenkatten, hon är nog ännu värre och gärna stora gosedjur!
#4 Haha! Gud så gulligt. Mina är bra på att ränna efter saker, men mycket sämre på att hämta tillbaka dem. Jag hade dock en huskatt när jag var liten som apporterade en av mina hårsnoddar - men det var tvunget att vara RÄTT hårsnodd. Annars sprang hon bara efter men kom inte tillbaka med dem. Knaskatt.