God Morgon 17 juli
04,53 Vaknar av första värken, känner direkt att inte är dem vanliga sammandragningarna
05,05 Vaknar igen, av andra värken. Sen har dom kommit var 6 minut fram tills de senaste värkarna, nu har det bara gått 4 minuter emellan.
Snart är det dags att ringa in till förlossningen, men helst vill jag vara hemma så länge som möjligt. Man blir så "sjuk" på sjukhus.
Ikväll hoppas jag att det ska vara klart så vi äntligen har våran bebis hos oss 
Hoppas att ni andra får en riktigt bra dag!

God morgon
#0 lycka till, skönt att det har kommit i gång nu.
Halsen är bättre så jag slap bli riktig sjuk. Skall ge katterna mat och sen i väg till jobbet.
Ha en trevlig dag alla
#0: Oj, så otroligt spännande och häftigt!
Stort lycka till!
#0 Åhh, spännande. Lycka till!!
Sitter på jobbet och degar. Men det är väl skönt att ta det lite lugnt………
Godmorgon!
Är i det segaste laget då jag var uppe sent och såg So You Think You Can Dance med sambon. Idag ska man jobba 10-19, hoppas det blir lugnt och inga komplicerade saker kommer in…
**GRATTIS! Hoppas förlossningen går bra och att du idag får din mycket efterlängtade bebis
Lycka till!
#0: Ååååh underbart! Lycka till och hoppas du ikväll får ligga och snusa på din efterlängtade bebis!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#0 Håller tummarna!!
Var ute igår med kollegorna och det blev alldeles lagom med ost och vin :-) Däremot så blev det desto mer rockband och att spela bas var alldeles lagom för mig. Sedan drog vi in mot sta'n och satt på uteservering och jag hamnade bredvid min blivande chef. Supertrevligt att prata med honom lite mer.
Idag ska jag försöka packa och vi drar så fort Emma har kissat på kisskulorna. Hon HAR faktiskt presterat lite i natt men det var så lite att det räcker precis till att klibba i hop kulorna…

Jättelycka till med förlossning och skönt att det startade av sig själv.. Spännande och åter ingen LYCKA TILL..
#0 Lycka till nu!
God morgon allihopa! Idag ska det plockas bär, och den här gången ska jag se till att spara lite att frysa in och inte plocka allt direkt i munnen.. Hihi! Man kan knappast låta bli. Nu finns det så mycket bär här att det skulle kunna räcka i ett år om jag plockade tillräckligt länge!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lycka till #0! Spännande med ett litet nytt liv på gång. = )
Idag är det fullt upp… jobb, sen hem till en vän några timmar och direkt därifrån till min bror för en liten "avskeds- och lycka till middag" med familjen. Han flyttar till Norge imorgon så det är lite vemodigt. = (
#0 hoppas det går bra med allt, vet själv hur nervös man var med både 1:a och 2.a t o m 3:e barnet, fast det är väl första gången vi har en 2-bent liveförlossning här på forumet??
Här skiner solen och det är städning och packning som gäller, ska hälsa på Kissan78 ikväll och lämna Alma, som sen drar till Sunndalsöra (Norge) för utställning (eller är det för att flirta med snygga pojkar???)
Ha en bra dag allihop!!
Här är det halvtrist väder. Himlen kan inte bestämma sig om det ska vara sol eller moln. Men men. Kanske ska vara inne och ta reda på allt som finns att göra här istället :P
Ha en bra dag!! :D
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas
Godmorgon. Jag är lite seg i starten jag. Men nu är jag uppe och frukostäten. Känner mig lite sliten sedan gårdagens tur till Stockholm, hade tänkt springa en kortis nu på morgonen, ska försöka ta mig ut, men har lite ont i fötterna.
Hoppas alla får en fin dag!
God förmmiddag
#0 Hoppas allt går bra och lycka till
Här hemma är det sovande katter och en halvsovande husse
Sköt om er

God förmiddag!
idag ska jag bara ta det lungt. Få se vad man ska göra i helgen. Kanske vara ute om det är bra väder. Lycka till
#0 Gud, vad spännande!! Lycka till med allt nu!!
Själv blev jag också väckt av en bebis, dock så befinner han sig på utsidan om min mage. Klockan 07.00 tyckte han att det var dags att gå upp, zzznark!! Har plockat och städat lite, vi ska åka bort över helgen (eller jag och Ville ska, sambon ska jobba dygnet runt i princip), så jag måste nog städa lite. Annars kanske kattvakten svimmar på tröskeln…

#0 Lycka till, det kommer säkert ut en liten kille under kvällen 
#0 Åhh vad kul!! Stort lycka till!!
Idag packar vi, har tom satt över lite kartonger till huset, men vi flyttar inte förren om ca två veckor till vår nya villa. Längtar!!
Ha en fin dag alla!!

Här packas det inför Skåne resan. Vi mellanlandar för frukost i Göteborg i övrigt kör vi hela natten. Avfärd runt 23.00.
#0 Vad spännande. Hoppas allt går som det skall och att vi snart har en rapport om den nya familjemedlemmen här.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.