Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettdagens-citat-dikt-eller-visdomsord
Läst 484 ggr
IngerN
0

Det man inte har i huvudet...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det får man ha i kroppen "finns det visst ett ordspråk som heter. Det fick jag erfara nu på morgonen då jag insåg att jag glömt köpa fika bröd till dagens kattungeköpare som kommer för att hämta sin svarta lilla kisse. Ja vad gör man då om man har 1 mil in till närmaste affär, jo…..man sätter på ugnen o bakar en kaka…..

Här är bildbeviset en svartvinbärskaka, snabbt o lätt och gott…..

Buffy-co
0

Oj…vad smaskig den ser ut-så gott med svarta vinbär!!
Fotot ser ut som från en bakbok..

Tur för dom att du glömt köpa….så mycket godare med hembakt!!Glad

Zsarorna
0

Men så fin och smarrig den såg ut!! :D Lycka till idag :D

A-M.H
0

..oj den ser smarrig ut….får jag komma jag också…Flört

..en mil till närmaste affär…såååå underbart..jag vill också bo långt från affärer och…"harkel"..grannar….Fundersam

majsan
0

3#Men du har väll inga grannar.. SkrikandesMan ser väldigt bra in till andra från erat hus.. Jag skulle kika hela tiden och undra vad gör dem..Oskyldig

cherish
0

Gott gottigott gott!!! Här kom jag på att vi har målarhjälp idag och det ska ju självklart vara lite fika då oxå (de klättrar nämligen högst upp och målar nocken och vindskivor och annat högt otyg *brrr*) och det blev en rabarberpaj!! Står i ugnen just nu … :D

Måste erkänna att det är sommarens första rabarberpaj ….

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

A-M.H
0

#4..men Majsan nu är du väl ute och snurrar..Skrattande..jag har hur många grannar som helst..och K som inhalerar…Ledsen han vet allt om grannarna…skulle kunna skriva böcker om vad som sker i huset mitt emot…nakna paret, raggarpappan etc…

..oj O.T från den fina kakan…sorry….

Strawberrygirl
0

Men vad duktiga ni är allihop med bak och goda kakor! Lite avis är jag som just nu försöker undvika sådana godsaker.  Förvånad

LinusCRX
0

Gu va gott det såg ut… nu får man ju nästa lov att baka lite hembakt.

#6 Hihihi… "nakna paret", "raggarpappan" - jo då vi har "glogrannen" och "bimbogossen" för att inte tala om "skyfallsfamiljen" ovanför Skrattande

MyTwiggs
0

Mums!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

är du lika snäll mot alla som köper katt av dig?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

IngerN
0

#10 självklart…..Kyss