God förmiddag 16 juli
Äntligen verkar det fungera igen?!
Idag blev jag väckt strax innan 9 av 3 katter som bara satt och stirrade på mig. Det går liksom inte att sova då…
Har redan hunnit vara hos veterinären och köpt kisskulor åt Emma. Sist så knep hon i ett dygn så nu är jag tidigare ute. Vi kan inte åka till stugan förrän hon har kissat!
Ska ut ikväll med några kollegor, det blir jag och ett gäng grabbar och tydligen ska vi spela "rockband" innan… Hoppas jag slipper sjunga! Finns det saxofon tro? 
Ha en bra dag allihop!
God middag!Lycka till AnnaS.Det går bra att sjunga också, om du har gott stöd av grabbarna!
Jag vaknade många ggr i natt av att Matador *flög* så illa.Han for som en galning och jagade en mal eller nåt.Upp på möbler och fönsterbrädor, och några hinder fanns bara inte(För honom alltså) Jag skulle väl tycka att ljusstakar, böcker och blomkrukor och minibyråer är ett hinder i den jagande verksamheten
För att inte tala om en sovande matte som inte är en avstamp för katter!!Så det knakade och brakade mycket här innan någon katt fick död på den lille malen..suck.Det är gulligt med katter..?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Godmiddag - jag skrev här nyss - vart tog det vägen?
Jag har haft en kurrgalen Charlie i sängen i natt och sen på morgonen var Maxen lös i magen - hur kunde det hamna på vardagsrumsgolvet… ? Men det gick att ta bort. Sen gick kloka Maxen in i badrummet för att få barnpuder i rumpan, så att det binder det otäcka… och luktar gott (och sen tar Maxen bort det). Såna incidenter händer nog inte med cornishar, de har inte så mycket päls för otäckheter att fastna i…
Här skiner solen men det blåser ordentligt. Ska städa och plocka och sen försöka hitta på något roligt också.
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomiddag har börjat varva ned från den intensiva helgen :) och jobbar på som bäst, tur som jobbar jag hemmifrån ett par dagar så jag kan ta det lite lugnt..
Idag kommer manfred min äldsta hem efter att ha varit hos mamma och pappa i 12 dagar!! uj vad jag saknar honom!! så det ska bli skönt att få hem honom nu!
# 1 du får säga åt din lilla buse att vara rädd om matte så att du får sova lite , du måste värna om dig själv eine så att du mår bra mest hela tiden och inte är slutkörd utan sömn *kram* han får helt enkelt jaga på dagtid när du inte sover *ler*
Jag vaknad vid halvelva och då satt alla katter och tittade på mig, några i sängen och de övriga på golvet. När jag öppnat ögonen då satt Otis igång och skälla (jama) på mig och talade om att maten var slut. Det var bara att gå upp för han slutar inte förrän jag har rättat till de fel han klagar på
Sköt om er
Här var det tydligen sovmorgon. Grabaabrna sov gott när jag klev upp. Kan bero på att det var lite nattsuddande på balkongen igår kväll/natt.
#0 Självklart finns det en saxofon!!!! Tänker på den där finska hårdrocksgruppen… tror den heter Apocalyptica….eller nåt.
#1 Oj då. Är de där fladdermössen som är misstänkt likt en cornish???? Tycker mig sett dem flygandes efter småvilt inomhus här också. Hoppas du får sova snart.
#4 Jisses är Otis missnöjdmed personalens service. Hoppas han är gladare nu.

#0 Låter underbart roligt. Ha så kul.
Själv var jag uppe och fixa med lite bilder inatt och uppdaterade hemsidan som inte blivit gjort på flera månader. Klockan hann bli över fyra, sen upp och iväg till sjukgymnasten före lunch.
Han fick justera min höft som hamnat lite fel så nu får jag ta det lugnt ett par dagar.
Imorgonkväll bär det av till helsingborg så det är enbart förberedelser och packning till det som blir gjort nu.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God dag!
Jag har varit i Katrineholm en sväng och handlat och varit hos en sjuksköterska…
Tittade in hos Myra med hennes laptop. Jag skaffade en ny mobil idag också… och blev bjuden på chinarestaurang!!!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God Eftermiddag!
Har spenderat förmiddagen på sjukhuset på specialmödravården. Var hos min vanliga barnmorska i morse, då hade mitt blodtryck stigit igen och hade protein i urinet igen så dom tyckte att jag skulle komma in på kontroll. Dom tog blodprover som var normala, men jag läckte mer protein. Efter en gynundersökning så konstaterar dom att livmodern är mogen och öppen hela 2 cm
Om jag inte har börjat få värkar så ska jag in på fredag morgon och bli igångsatt. Så snart är det en bebis på väg här
*Längtar*
# 8 Gud så spännande! Jag önskar dig och dina nära (och barnet) lycka till!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#8 Snart, snart. Vad spännande. Tänker på er och hoppas på snabb rapport framöver!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.