Grattis Sioux-kullen - 6 månader idag
Tänk att det gått 6 månader sen ni kom små småttningar .. nu är ni stora tjejer oc killar och har redan blivit tonåringar med hormoner som rusar i kroppen. Buster och Wiggo är kastrerade redan. Jösses så tiden rusar iväg!!
Så här såg ni ut sista dan tillsammans (fotograf: Jenny Edlund/Rexjen)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Så här såg ni ut när ni var nyfödda ….
www.shaneequas.com
Puss och kram på er allihop, ni har alla lämnat outplånliga spår här hemma hos oss och vi är så glada att vi får följa er fortsatta utveckling!!
www.shaneequas.com

Grattis till småfisarna som inte är så små längre, vansinnigt söta är de nu som då iaf!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Grattis till er alla (en har jag ju haft glädjen att gratta "live").
Gissa om jag har gosat och myst, och mina tjejer ville inte sluta gosa så de stannade kvar i natt!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Japp här är vi en äkta 10-åring (6 månader i människoår). Vi provar alla gränser som bara går. Ena studen vild andra gosig. Ena stunden glad andra tjurig. Ena stunden spinner man och andra så fräser man. Det enda som är detsamma är kärleken till Falcon <3
Här får ni se en sur liten Winnie som håller på att bli en fin dam med lockar. Vi lovar att vi snart kommer med en bildbomb så ni får se hennes berömda långa ben och resten av prinsessan
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas

#6 Grattis gumsan och tänk vilken lycka att jag fick mysa med henne i lördags och syrran idag. Inte illa alls, två av fyra möjliga.
#7 Du får nog gosa mer med henne helgen v. 32 om du vill. Vi ska försöka ta oss upp med prinsessan så hon får träffa lillsyrran. Vore ju så skoj! :D
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas

#8 Vad skoj! Det gör jag gärna, samt vore kul att träffa er lite mer också såklart!
Grattis till alla vackra syskonen i favviskullen!

#1 Jag och Pullan är stolta över de små barnbarnsbarnen *SÖTISAR* 

Här kommer ett grattis till alla sötnosarna från mig, Fantomen och Harmony!
Åh vad ni är gulliga! TACK och tack! Min första cornishkull och jag är så himla glad att de blev såna fantastiska personligheter som älskas och uppskattas av alla …. *rodnar väldigt glad*
#7: Ciqan somnade PÅ A igår … ;) Kärleken är nog besvarad.
Ser verkligen fram emot att få träffa Winnie-pinnie snart och låta er träffa Ciqan/Kossan!! Kan hälsa från stolte pappa Spike oxå (grattis till Winnie såklart!!) som säger att Ciqan är så lik honom - lång i kroppen och kortbent som barn. ;)
(Wiggo hoppas jag få träffa i höst när jag kommer ner på utställning!! Kanske Buster med, vi får se hur det löser sig …)
www.shaneequas.com
Jag har då alltid varit imponerad av siox-kullen! Det är något visst med den lilla indianligan och de har alla något speciellt. Jag bara längtar till den dag man stöter ihop med en indian på utställning!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis alla småindianer! Winnie har jag haft turen att få se. Söt som en maräng!
# 15 Håller med 
Grattis Winnie önskar Loke!!