Trollen tolv veckor!
Imorgon är vår muminkull hela 12 veckor och Mårran är den första att lämna boet. Mårran kommer att flytta ända upp till Östersund till Petra. Lilla My flyttar på fredag till en härlig familj i Shlm. Sniffen får vi ha kvar ända till helgen den 26-27. Vi ska passa på att gosa så mycket vi kan de få dagarna vi har kvar med de härliga bustrollen! På bilden säger Gafsie hallåååå!

Jag som ville ha lilla My
Hamnar iaf inte långt från mig då jag oxå är Sthlms-bo. Är nya ägaren/de nya ägarna medlem här kanske?

Ohh men va roligt att Petra skall ha henne, är det den petra jag tänker på?
Blir det några kvar till jag kommer nästa helg?
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Åååh raringar!!! <3
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas
Dom är sååå underbart fina 
Lite OT, men det handlar i alla fall om mumintroll.
Min dotter håller på att utbilda sig till konditor. Till utbildningen hör att kunna göra dekorationer i choklad.
Allting på bilden är gjort av choklad, figurerna, möblerna, duken, mattan… allt!
Är det bara i en mors ögon som det är smått fantastiskt?

Haha vart kom orientalen ifrån?? :D

Snuuuuttisar! Gulligosigosigosnosigos! 
*fånigt leende*
Förresten så har er balkong kommit idag. Den är inte uppsatt än dock.
När får jag komma och hälsa på igen?
Eller, det kanske är er tur nu?
Foto på lilla Ninni då?
*nyfiken*

# 13 JAAA DET vill vi se! 

Supersöta som vanligt, men jag saknar också lilla Ninni, hon är min favorit! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#2 Aha det visste jag inte, hon flyttar till en familj som haft cornish förut, inga "utställningsmänningskor", utan vanliga gosmänniskor. De kommer att bli medlem i vår kattklubb fräset. Däremot kanske hon kommer på någon utställning framöver, det vet man aldrig.
#3 Nå finns de kvar kissebäsar då du kommer, men vi är under ett tiotal då
Alla utom Mårran och Lilla My finns kvar nästa helg. Bor du över hos oss? Jag har sparat en plats åt dig i bilen.
Och ja, det är den Petra du tänker på
#5 Men gu va häftigt hon har gjort, har titta på bilden flera gånger och fattar inta att allt är choklad! Jättefin skapelse!
#12 Skoj att vår balkong har kommit i dag, du får hålla koll på när de sätter upp dem så vi får komma och kika
När drar ni till NY, säg att det var hiskeligt varmt där nu
klart du får komma, eller så kommer vi
#13, 14, 15 Det kommer, hon hade inte fastnat på någon bra bild.
Ååååhhh! Allanballan hälsar till småkusinerna och säger att han gillar deras drag!
Jag håller med!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
De är helt underbara!!
Och rexmamma: helt fantastisk skapelse dottern gjort!!!

#17 Trollen skickar varsin nospuss till kusin vitamin!
# 19 Hittade en bild på kusinballan när han var i den ålderna… Då är de onådigt söta.. Morfar/Farfer Tykebyke har minsann orsakat många fullträffar! (goskatter)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#20 Jo minsann!
Söt Allanballan!

#5..helt uuunderbart…..alla mina arbetskamrater har sett din dotters "kreationer" och yyylat………..urhäftiga……
…ja missarna är också fina…..men muminfamiljen i choklad..det ser man inte varje dag på ifocus-sajten…

#16 En natt har jag tänkt i alla fall. Ni skulle dit på söndagen va? Har inte kommit till planeringen med sovplatser än. Skall på några hrmmm kattärenden, och sen hälsa på släkt också.

#23 Här finns bäddsoffa som du får sova i när du vill. Och ja, vi ska dit på söndagen.
#23 &24 Vart ska ni? När? Får jag följa med? 

#25 Vi snackar om CCCs utställning, den 27 juli, dessvärre är bilen full.

#25 Är du ev, hemma på måndagen den 28? Vet inte hur mitt schema set ut, men ev.
#5 Fantastiskt! Hälsa dottern att det var otroligt vackert.
#16 NY drar vi till 9/8, så det är ett tag kvar tills dess. Ska försöka hålla ögonen öppna efter balkongmontörer! Ni kan ju komma förbi här vettja, så kan vi spana genom sovrumsfönstret. Haha!
#26 Vart är det? Jag har ju också en bil… Mööööjligen är jag aningens bakfull eftersom en kompis har trettioårsfest kvällen innan. Får klura lite på det.
#27 Tror jag ska vara hemma då, men jag jobbar nog dagtid, men jag har ju flex, så det går säkert att ordna om du har lite tid över.

#5 läckert på alla sätt och vis!
Vilka ljuvliga mumintroll det blivit av den här kullen! Saknar också Ninni!
#28 CCCs utställning är i Vallentuna.
Bäbisarna är ju sååååå söta!!!! Jättefina bilder Rexjen!
..och mumintrollskapelsen är superläcker #5 !!!
#29 Tack!
Jenny! Nu har de börjat sätta upp balkongerna! De har börjat i andra änden, men de hinner säkert till er balkong idag.

#31 Waow!! Vi kanske måste ta oss en prommis dit ock kika då.
Hoppas att de är fina!
Åh Rexjen - de är UNDERBARA!! Jag är så GLAD att ni behåller några själva oxå … ;) Ninni - var äääär du???! Min absoluta favvo (jag som börjat gilla vita/vitfläckiga katter)!!
Rexmamma - JÖSSES vilken kreation din dotter gjort!!! Helt outstanding!!! Snacka om att satsa på rätt yrke!!! Du får vara hur stolt du vill - med ALL rätt!!! :D
Fuskigt att ni ska på utställning och jag inte får med …. :( Lova att ta massa foton och berätta hur det går under dagen!! Åh vad jag oxå vill på utställning!!!!!
Rexjen - Haha, jag får förresten hjälpa er med sista packningen när jag kommer ner i september kom jag på … ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#32 Vet inte om ni varit förbi och kikat, men de har inte hunnit fram till er ände än.

#28 ev, kanske jag inte kan komma alls till stockholm. Måste avvakta och se.