OT Detta har jag spenderat helgen att göra..
Som alla vet så har dessa två veckor i hundvärlden varit riktigt omtumlande så denna helg fick Sture gosa med svärföräldrar så vi kunde åka 4 dagar till Lövudden i Västerås och hjälpa till och även ställa ut på Europas största Vinthundsutställning! så jag ställde min gamla Saga som fick jättefin kritik men tyvärr inte placerade sig.. Championklass var jättestor!! Min Enya visad Av kennelmamma fick också jättefin kritik och båda fick ck så jag är jättenöjd. vi var hela 23!! tikar i bästa tik konkurensen och de plaerar bara 5 st!
Första en bild på Mig och min Saga!
en till bild på min Saga :) jag är så stolt att hon står så fint med mig, jag blir så nervös att jag brukar schabla till det
och Sist en bild på min Amerikanska Skönhet Enya som handlas perfekt av Kennelmamma Madelene på Kennel Enigma
Alex, sååå snygga och duktiga hundar!Grattis igen !
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis Alex, fina Enya och Saga….
#3 TACK för ditt arbete med kokarderna, sedan på Söndagen - när vi hade vår special, var alla jätteimponerade över dina fina konstverk!
*kram*
Ååå vad de är vackra dina hundar. *slurp*
en liten bonus bild på min snart två år (party den 18 juli!) underbara guldklimp som har varit på gott humör hela helgen och orkat med låååånga utställningsdagar och imponerat på alla på platsen! :)

Vilka snygga tikar! Var och kikade på världsutställningen på söndagen, attans vad jag saknar att ha hund att ställa.

..grattis…guuu' vad snygga de är…helt grymt….måste komma och hälsa på nu snart….på dig..vovvarna och Stuuuure…..
Väldigt vackra hundar! Jag vet inte mycket om hund men drömmer om att någon gång äga en saluki eller podenco ibicenco. Har också tittat lite på faraohundar och kommer ihåg kennelnamnet Enigma!

Faraohund… *himlar överförtjust*……..så vacker!!!
#8 Var du oxå där på söndagen, vi missade visst varandra.
Stort grattis AlexH!!! Alla ni andra, Alex hundar är supertrevliga oxå, inte bara snygga!!!

Åh, de är ju helt underbara AlexH! Jag bara måste få hälsa på dem någon gång, säg till om de någon gång befinner sig i Uppsala så är jag där som ett skott!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#13 tackar, ja de är supergoa ;)
#14 jag är ganska ofta i Uppsala, eftersom jag sitter med i SNRFs styrelse samt försöker så fort jag får en chans träffa Eine :) så helt omöjligt att träffa tjejerna är det inte :)
#11 Min yngsta Enya, ska ha kull i vinter hos kennel Enigma *hint*
Jag är så svag för vinthundar, och i största synnerhet farao och Podenco Ibicenco.. ändå har jag papillon (och borzoi då)
Underbara hundar!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
*gaaah* Så himla läckra! Själv minns jag när jag bodde i Västerås som barn och klasskompisen hade fått vinthundbebisar (hans mamma var visst uppfödare om jag minns rätt) hur underbart söööööööta de var … och väldigt små …. Då ville jag ha en vinthund el saluki när jag blev stor! ;)
Säger grattis till bra kritik (antar att det motsvarande våra bedömningar då *blinkar*) även om placeringen inte blev vad du önskade!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Tackar allihopa :) jag är jättestolt över mina tjejer! CK är som EN EX1. så jag är nöjd :) (om än man alltid vill vara med och slåss om placeringar )
Lovar att i höst/vinter bombardera er med "katt" unge bilder då Min yngsta Enya planneras valpar på.. så då ska ni få se på söta "kattungar" *fniss*