Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 398 ggr
Avots
0

Lille Cello växer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lillkille Cello som ju bor kvar här hemma och teroriserar mamma Tindra, har blivit riktigt stor. Han älskar att vara ute i den lilla kattgård jag har byggt där kan han hålla sig sysselsatt i timmar med att jaga småkryp.

Lägger in en bild på Cello där han precis vaknat

Avots
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite OT klämmer jag in här också

Här på landet har jag blivit fostermor åt fyra små bockkillingar, de är otroligt söta. De är av svensk lantras typ, pappan har en lång lockig lugg.

Någon som vet någon som behöver en liten getabock till hösten? Då kan de inte bo kvar här…..

De heter Stjarni,liten och svart med stjärna, och otroligt gosig. Silfri silverfärgad med små sylvassa horn buffar alltid omkull matskålen. Bruse en liten brunvit timid och lung personlighet. sist och störst Zorro, svart vit med riktigt stora horn, ledaren i gänget. Det är han som är på bilden.

[Wiveka]
0

Vad söta dina olika djur är!!!

Spotless
0

Cello börjar bli man! Söta getter.

MyTwiggs
0

Oh! Cornish rex och getter! Helt i min smak! Cello har verkligen vuxit sedan man såg honom sist! Härlig look!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

"Lille" Cello, så fin så fin! Kan tänka mig att han har fullt upp med att jaga småkryp, roliga grejer det där ju. Glad Jättesöta små killingar, synd att man bor i lägenhet i stan…

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

# 5 Mina getter skulle nog trivas bra i din lägenhet Anne.. ibland… (pella har just ätit upp mitt hemliga kryddland som jag trodde att jag hade get-säkrat)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

Så gullig han är, och dina bockkillingar också.Jag läste först böcklingar så det blev ett gapskratt här, när jag läste om…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
0

#7 Du var inte ensam om att läsa böcklingar ,-) Jisses så snygga djur du har. Cello är underbart vacker!