Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 439 ggr
RacerDonnans
0

God kväll!

Nu har jag landat hemma igen efter en underbar eftermiddag/kväll hos Cherish med familj. Tack för god mat och trevligt sällskap. Vi hade så mysigt och jag höll på att kattnappa "Kossan" men min
8åring tog över på kvällskvisten och vägrade lämna ifrån sig henne.

De myste så mycket att hon inte ville åka hem så båda mina tjejer blev kvar där. Tack för att de fick det och jag hoppas de sköter sig!!

Nu skall jag och Fredrik ta ett bubbelbad och koppla av. Det antar jag att Cherish inte kan, men jag får väl "bju igen".

Skall ladda ner bilderna jag tog så får ni alla se vilken myskisse de har. Jag förstår att alla vill kattnappa henne (mamsen är ju inte så illa heller samt alla övriga mysiga rara djur de har).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Zsarorna
0

Hihi…förstår att du vill kattnappa henne. Hon har verkligen växt till en underbar ung dam. Ska bli såååå roligt att se henne i verkligheten!! :D
Hoppas ni får en mysig kväll. Här ska hoppas i säng och sova för att komma upp tidigt imorrn för att jobba.

Godnatt från Winnie & gänget

RacerDonnans
0

#1 Ja, det hoppas jag med att vi får. Måste få säga att goa Winnie fick mitt hjärta att smälta på Järva i lördags. Man kan lätt förstå att de är systrar. Jag skulle ha varit tillbaka vid husvagnen vid 12.00, men som ni vet blev jag kvar något längre. Kunde ju inte åka förrän hon varit uppe på bedömning och hade gärna stannat hela dagen. Jag visar gärna upp henne åt er (om ni vill)på någon utställning framöver om jag är på plats, är så stolt att ha fött upp hennes morfar.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Zsarorna
0

#2 Du skulle gääärna få visa upp henne. Tror att hon visar upp sig bättre om någon van (och avslappnad) håller i henne istället för hennes hispiga mammor *fniss*

cherish
0

Tack själva för en jättetrevlig eftermiddag/kväll! Visst blev det lite sent men det gör inget. Däremot somnade inte barnen förrän SENT … ;) Som sagt - det är bara att "bju igen"! *blinkar* Hoppas att bubbelbadet var skööönt!!

Jodå, jag fick ju nästan kroppsvisitera dig för att du itne skulle få med dig Kossan ;) men din dotter tog över så det var ju lugnt … de somnade tillsammans och sen tror jag att lillmonstret vandrat mellan alla barn i natt för hos mig har inte inte sovit! :D Tack för dina värdefulla åsikter ang henne och uppfödning, det är skönt med en vän som hållit på länge och som har erfarenhet (jag är ju så grön fortfarande ….)

#1: Hoppas ni får en bra dag idag och jag längtar tills vi får träffas om nån vecka!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com