God morgon 14 juli
Det borde vara förbjudet med tidiga morgnar!!
Japp, Anna är uppe på semestern och ska jobba. Jag ska iväg på en säkerhetskurs i Hällefors och vi ska vara där klockan 8. Det gick inte att fixa en annan dag…
Men SEN är det RIKTIG semester!!!
Ha en bra dag allihopa!

God Morgon!
Blev inte mött av någon katt när jag gick upp i morse. Istället ligger dom tillsammans på en kudde i soffan och tvättar varandra. Hjärtat smälter
Hur kommer det sig att ena dagen bryr dom sig inte alls om varandra nästa så bråkar dom och nästa verkar dom älska varandra. Så där håller det på tycker jag och jag blir så glad när dom är så där mysiga ihop 

God morgon !
..mmm..borde vara förbjudet med tidiga mornar. Men är tvungen att fixa lite innan jag går på min sista jourkväll innan semestern…ja förutom 3 journätter som är i helgen.
#1..intressant personalfördelning….
Ha en jättebra dag !!
Godmorgon!
Nej, tidiga mornar är ingen hit, och speciellt inte på semestern… Här ska det bli städning idag, jag och sambon har städdag på söndagar, men tror ni att vi städade något igår? Icke!
#2 Men, vad gör du här? Du ska ju vara på förlossningen ju! 
Godmorgon!
Uppe före åtta! Ovanligt tidigt för mig när det är semester. Idag kommer ett gäng kompisar hit och vi ska ha en trevlig dag och prata böcker och byta dem med varandra. Ut och promenera i det vackra vädret.
#2HÅller med - iväg med dig till förlossningen! hoppas det blir av snart!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Godmorgon allihop! Jag bestämde mig för att skjuta på min semester lite, vi byter lokaler i början på augusti och jag kände att jag vill ha allt klart innan jag går på semester och slippa känna stress över att jag måste hinna med allt veckan innan flytten. Så nu sitter jag och jobbar för fullt.. uhm.. eller ja.. snart i alla fall! :p
Var på Sex & the City igår och jag satt med tårar och fånigt leende om vartannat. Trots den blandade kritiken den fått måste jag säga att jag tyckte om den. Nästa film blir Mamma Mia, ser fram emot det!
Önskar er alla en härlig dag! = )
God morgon!
Lite sovis blev det innan Charlie tyckte det var dags för matte och gå upp genom att vråla i örat på mig och hoppa på Linus som sov… Jag väckte maken med nybakta scones och äntligen infann sig den där efterlängtade semesterkänslan med frukost på balkongen!
#6 Känner igen det där. Såg filmen i förra vecka. Kan rekommenderas om man vill se en riktigt bra tjejfilm. Mamma Mia står också på tur här att se.
#4 Ja det trodde ju jag me, förstår ingeting 
God morgon! Jag vaknade ovanligt sent idag och jag behöver nog sova. Jag ser fram emot ett läkarbesök och är orolig för att mina konstiga kramper ska komma tillbaka.
Alla katterna jagar EN snackars fluga och Allan låter som en anka. Han är fånig med sina jägarljud.
I kväll kommer ett helt litet gäng med småflickor i elvaårsåldern. Jag är extrasyrra åt dem, då de har det lite tufft, flickorna. Vi ska baka pizza och spela spel.
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God förmiddag. De flesta verkar ha jobbigt vare sig ni jobbar eller har semester.
"2 Katter tänker inte logiskt
Sköt om er

Ggggggggggnnnnnnnnnnnnnnnnggggg, åkte 06.30, var framme 08.00 och så klev vi in förväntansfulla in på säkerhetskursen. Då är "kursen" en som läser högt upp säkerhetsföreskrifterna, som vi har på papper och även på väggen. Sedan är det klart! 
Jaja, nu är det i alla fall semester 
#11 FRUKTANSVÄRT dåligt! FY! Då får se till att tala om vad ni tyckte om det. Vilket otroligt slöseri med värdefull tid och resurser.
Godmorgon förresten. Jag är uppe ovanligt tidigt för att vara semestermorgon. Ja, jag har varit vaken i någon timme. Och nyss ringde de från den lokala morgontidningen och ville komma och göra uppföljningsreportage på balkongen! Så nu blir det till att "pimpa" balkongen hela dagen. Haha!
God förmiddag allihop! Semesteeeeer!!! :D Vad kan vara bättre en första semesterdag än att MÅLA HUSET???!! Va?! Jag bara frågar!!! *skrattar* Efter en sovmorgon (faktiskt, jag fick sova till kl 9) var det hastig frukost och sedan ut medan det är varmt och mulet och nu harj ag målat halva altanen .. nu säger axlar och nacke ifrån så det var bara att pallra sig in, dricka lite vatten och börja röja köket för idag kommer Racer Donnans med familj och hälsar på!! Ska bli så kul att höra vad hon tycker om Ciqan!!!
#2: Håller med de andra, in på förlossningen med dig! *ler* Nejdå, skämtåsido - bebiar kommer när de själva vill, inte när vi vill det!! Var rädd om dig de sista dagarna och vila mycket!!
#6: Jaha, lite senare semester alltså. ;) Mailar dig senare så du vet! :D Vill oxå se de filmerna, kanske ska ta med nån väninna på bio nu när det är semestertider …? ;)
Här har kissarna förresten slaktat pappa-Långben-spindlar som kommer fram när vi röjer bland bråten och flygmyror … det krasar så härligt. *not* Jaja, det är ju extra proteintillskott iaf! ;)
Ha en härlig dag allihop!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

God dag!
Skall få familjen färdig för turen till Cherish! Skall bli så kul #13 Hoppas du inte stressat för mycket så du orkar med oss.
#0 inte kul en semesterdag, trist att du fick åka så långt också för ingenting. Ha nu en härlig semetser!
#2 Visst är det för härliga. Jag har verkligen så varje dag, ena sekunden slåss de så tussarna ryker, nästa sover de tätt, tätt och tvättar varandra.
#9 Hoppas du får en rejäl utredning nu och får ordning på vad det än är som inte är bra. Sköt om dig!
Ni skall alla ha en härlig dag, det tänker även jag ha!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God middag får jag säga då
Somnade inte förrän kl jalv 6 i morses, kan för mitt liv inte somna, så gubben väckte mig kl 12 och frågade om jag ville sova mer
…..ja se män 
Idag ska jag och "minstingen" pussla, hon fick ett pussel på 500 bitar nu när hon fyllde 11år i lördags. Det kommer bli en superlätt match för henne, hon pusslade 500 bitar när hon var 6 år.