Antheas kattungar 1 dag

Oj, jag hade fel
De är nog mönstrade allihop!! Supersöta!! 
Jag tror jag väntar med att vara säker till någon varit här och färgbedömt, eller vad tror du AnnaS.
Jag får väl fortsätta bildbomba er annars, det blir väl lättare att se när de blir äldre, antar jag?!
Åh vilka små söta småttingar, med små krulliga morrhår och sylvassa klor!!! De är helt bedårande och OJ så det suger i bebistarmen igen ….!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Men vilka godingar! Grattis!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jättefina. Jag har inte orkat ge mina namn ännu. Har ju inte blivit mycket sömn dom sista dagarna. Men nu idag heller kommer namnen att vara klara. Än en gång jättefina kattungar
Grattis till sötnosarna

Myspluttarna, jag blir helt bebissjuk! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Ja jag tycker också att sötnosarna ser mönstrade ut allihop! 

Massor med sötnosar, man blir helt sjuk.

Jag dööööör så söta småkrull i så underbara färger/mönster!!
Alltså #2 Tiloa….* vill haaaaaa *
Vilken pappa har sötnosarna??Jag har kollat på hemsidan må du tro..men jag hittade inte info om pappan-jag var antagligen blind..

Guuud vad söta, verkligen underbara kissebebisar
Grattis
#14 det är Angelas IC S*Spotless Qat.
Ursäkta jag har nog lyckats ta bort hans namn från hemsidan, ska genast fixa………
Ååå vikka uuuuunderbara bebisar!! Grattis!!!
Åh så sött! Och fina namn har de redan fått!

oohhh….Qat- gillar honom verkligen,
sötnos!!
Åh, kattungarna ser helt underbar ut allihop 

Ååååå vilka jättefina sötnosebäbisar!

#6 som jag redan sagt, så ser de ut att vara mönstrade allihop. Men det är väl ingen här som har något emot bildbombning av rang i vilket fall som helst!? 
Och jag kommer som sagt gärna och hälsar på när de är stora nog att få besök.
#16 hmm, råkat ta bort pappa-Qat från hemsidan?
Det gillar vi inte!
Pussa på dem alla från mig och pappa är du snäll!

Åh dem är ljuvliga alla i hopp - grattis till kullen
#22 OM han var borta så var det i ca 30 minuter…….flyttade hans namn från första sidan till kattungesidan. Det tar ju en stund att uppdatera……
Kattungarna är underbara, Anthea är ju lugnare denna gång och det märks även på ungarna. De hojtar inte i högan sky utan bara lite mer lagom när det är vägningsdags (de ökar 12-16g/dag). Annars är det äta och sova som gäller.

Åhhh! vilka söta gosmonster du har hemma! Jag röstar också för mönstrade krabater och fler bilder

Åhhh! vilka söta gosmonster du har hemma! Jag röstar också för mönstrade krabater och fler bilder
De är ju jättevackra redan, pappa Qat måste ha bra inflytande :) Mina kattungar Tummeliten och Tummelisa är jättefina då de oxå har Qat som pappa!
Jättegrattis! Sådana fina huvuden.Och härliga pälsar!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Stort grattis.. Jag står på språng och kommer rusande så fort du släpper in besök ! ;) kram
De ser jättefina ut!
Kram igen

#24 jag skojade ju bara! Själv har jag inte ens märkt om/att han varit "saknad".
Bra viktökningar på de små liven! Skönt att Anthea är lugnare denna gång, både för er, henne och bebisarna.
#30 jag förstod att du skojade
.
De äter och växer, tycker nog att det är varmt oxå för de ligger lite utspridda och inte bara i en hög.