God morgon 13 juli
God morgon
Hoppas ni får en trevlig söndag….håller på att blanda mat åt en hungrig flock kattungar som bitar i tår. Livet är inte annat än ljuvligt när man har smått det finns inga bekymmer som kan göra mig ledsen. Förlåt om jag tjatar men så är det *ler*
Njut av dagen

God morgon!
Har börjat rensa här i röran och det svider emellanåt! Jag har slängt alla mina utställningskataloger men jag vet inte, jag är ganska nära att hämta dem igen ;-) Jag tror jag behöver ställa undan dem ett tag och känna efter om jag kan skiljas från dem eller inte…
Idag ska jag i alla fall fortsätta rensa och städa.

Här blåser det idag och känns nästan som höst ute..
Min dotter kommer att åka till sin pappa en vecka from ikväll och det känns inte kul alls. Jag kommer bara sitta och vara orolig att något ska hända när de är ute och åker på semesterfyllda vägar.. Jag fungerar bäst när jag har mina barn hemma hos mig.. När de är borta så får man inget gjort och tänker hela tiden på dem..
Ha en bra dag alla..

Godmorgon.
Sov lite länge idag. Men behövde nog det. Sonen kom o tyckte han var hungrig. Så nu ska vi äta frukost. Sen ska vi bege oss in till östersund och se på nostalig dragracing. Ska bli spännande.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God Morgon!
Idag är det min födelsedag
Har fått frukost och tårta på sängen, smaskens
. Nu undrar jag bara när min present kommer, bebisen alltså. Nu tycker jag att h*n är jättesen, 8 dagar över har jag gått nu och det värsta är att det kan ta lika lång tid till
Hoppas ni får en bra söndag allihopa!!

Goddag!
Idag är jag trött, ansträngande utflykt till ICA och till vänner med nyfödda kattungar igår. Så idag blir det vila och godissnaskande på hög nivå!
#4 Grattis på födelsedagen och hoppas du får en bebispresent under dagen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hej alla och en mycket sen godmorgon då jag haft en händelserik morgon hittills :)
Idag är det andra dagen för Tummelisa hos oss och hennes bror Tummeliten. Igår blev man trött på bråk och galoppering, samma imorse. Fick förklara för Tummeliten och nu är allt jättelugnt. Verkar som de har blivit vänner och accepterar varann. En härlig syn att se dem stryka sig mot varann och att Tummelisa putsar Tummeliten.
**Kan förstå att inget kan göra dig nere/ledsen om du har en flock med underbart söta kattungar :) Låter jättehärligt även om de biter i tårna! Kanske smakar smaskens, hehe.
Vet hur svårt det kan vara att skiljas från vissa saker som man håller kärt, men ändå inte behöver. Hoppas du får ett avslut snart :)
**GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :)
Hoppas du får det underbart trots kanske en present mindre idag. Frukost på sängen låter jättehärligt, inte ofta man får det.
God dag alla!Jag sov till 1200 så det blev ingen morgon…
Pia, var inte orolig! När jag fick min andre son var barnmorskan säker på att det skulle bli födsel den 11 juli. Jag som var med vid tillverkningen hävdade att det skulle bli 23 juli.Och det blev 23 juli. Ta och räkna själv en gång till, och bry dig inte om vad ultraljudet säger…….Det är du som har rätt.Om du nu inte redan gjort det förstås?Varmt lycka till med din bebis!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag önskar er en trevligare söndag än den jag fått erfara. Den förgiftning jag drabbades av för några veckor sedan var nog ingen förgiftning. Nu kom symptomen tillbaka och jag måste göra en utredning. Har haft kraftiga kramper hela natten… Hugaligen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#8 Ojdå. Hoppas att det löser sig för dig!
Själv blev det ingen dragracing. Det regnade för mycket. Men lite bilar fick vi se i alla fall.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God morgon !
..ja om man nu kan kalla 15.15 för morgon…är jätteförkyld….var ju redan igår men idag är det värre..ja man får väl för sina synder..
….AnnaS kom igen nu…spara inte släng….läs i fengh suui boken…
Krya på er ni andra sjuklingar, ha en bra dag födelsedagsbarn..!!
Nu ner mot Mälaren med kaffetermos, lite kladdkaka, K samt Gunvaldpojken, han vill komma ut precis som "pojkarna" på Tranhoplmen..
Nej det blev inga miljoner igår heller på V-75….ska man ge upp…..no..no..no… 
Ha en jättebra söndag !!!
#8 Fästingbett??
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#4 Grattis
#8 Ta hand om dig och inte bara katterna
#10 Jag vann tre femmor totalt 75 kr och spelade för 72 så det blev vinst hela 3 kr - jag var ju med i alla fall.
Idag har det blivit storhandling och sedan har jag sovit ett par timmar.
Sköt om er
God kväll!
Precis uppackad och nyäten efter hemkomsten från Järva. En trevlig dag även idag. Riktigt trött, så nu blir det bara att slappa i soffan.
#10 Det var Gunvald värd efter att varit så duktig igår - den lille pussgurkan.
#12 Grattis till storvinsten 

#13…nåååå hur gick det idag ??????
#14 Nu är du allt nyfiken…tihi… jo Linus tog sitt 7:e CAGPIB
med ett toppbedömning av Thea Friskovec. Vilken domare!!! Linus som brukar vara lite blyg av sig eller koncentrera sig på spritflaskan gav henne en rejäl puss (!) 

..#15 grattis (skål) för f*n…..
…..ja Thea F är kanon med katter….alla katter….hon och E Reijers….best of the best…
Grattis till CAGPIB nr 7
.
Några fler resultat??
Riktigt dålig koll… oops.. jag var nästintill solo hos Thea bland rexar och det tjorvade ihop sig med rexar samtidigt hos domarna.
Men för Magicbrook gick det bra! Party Pringle NOM & BIS och Vogue NOM och Slash Dot Com BIV
En jättesöt spottedtjej i samma grupp som Linus, som fick sitt första CAC (Author's Nergårds-Anna, n0324)
Sedan har jag noll koll
Jag var så himla trött idag, så min hjärna var nog inte mottaglig tyvärr… men Spotless & Mumsikoff kan säkert komplettera med sina fina resultat!
Thea klev raskt upp på min domarlista!

#1 Håller på precis lika själv så jag förstår dig.
#4 Grattis, bebben kommer nog snart men har nog bestämt sig för att få en helt egen dag!
#15 Grattis!! Så det blev ingen spritdoping idag? Låter ju som fina rexresultat även idag! Grattis till er alla.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.