Betty är kastrerad.
Med stor oro så lämnade jag in Betty för kastrering när vi var uppe i Umeå. Så ju framför mej att operationen skulle krångla, så vi pussade o kramade henne järnet innan vi lämnade henne. När vi går ut därifrån får sonen tårar i ögonen och säger att han kommer sakna henne. När jag sedan förklarat att vi skulle hämta henne igen på eftermiddagen så blev det bättre. Han trodde vi skulle lämna henne där för gott.
Jag var också lite orolig för hur de andra katterna skulle reagera när hon kom tillbaka och inte luktade normalt. Men allting funakde fint. Hon var ortoligt pigg efter narkosen också. Så vid 17 när hon fick komma ut ur den större uppvakningsburen, så gick hon nästanhelt rakt.
Dagen efter ligger hon och Pepsi tillsammans tätt tätt. Pepsi har inte markerat något nånstans än. Nu har vi ju dock varit bortrest och kom hem i går. Men tror att det är mycket lugnare nu.
Så skönt att få det gjort äntligen, och att allt gick bra efteråt också. Nu återstår bara o se hur det utvecklar sig nu.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Skönt att allt gick bra!!
Så himla skönt att allt gick bra och att de verkar sams igen! Phoebe hälsar stora kramar till mamma och Ciqan till mormor!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Skönt att allt gick bra, hoppas det fortsätter likadant!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hugin skickar krya-på-dig-mamma-kramar! Skönt att höra att det gått så bra.
Skönt att det gått så bra!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Låter ju jättebra!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Skönt att allt gick bra! Mammis Pullan blev också kastrerad i veckan. Vi valde flanksnitt och har hittat en helt underbar veterinär, tack Anne för tipset!! Pullan var lite vinglig från början, men var sig själv väldigt fort. 

#7 Så lite så, var ni hos K till slut? Skönt att det gick bra!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#8 Japp, våra fodervärdar har bara bra att säga om henne också! Vilken vet!

Jag skulle också velat ha flanksnitt, men tror inte det bergeppet har kommit till min abreddgrader än…
Såret ser inte så bra ut i dag. Lite trokat gegg i själva såret. Men hoppas att det inte blir något. Hon är lite svullen där i dag. Men verkar må bra.
Pepsi håller sig på mattan. Så jag tror att det blir bra det här.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Hoppas hon kryar på sig fort och att såret blir bättre!