Kärlek och åter kärlek mellan katt o barn
vill bara visa ett utmärkt exempel på hur det "kan" vara om man har lite tur med en fertil hane som går i avel. Vår underbart goa Leeroy är så fantastiskt go och underbar med allt o alla och älskar att gosa o kramas, så våra barnbarn William och Ludwig fick sin beskärda del av gos när dom var här på besök i helgen. Jag har haft några avelshanar, men aldrig någon som Leeroy, han är helt fantastisk, go o mjuk och har ännu inte markerat.
Han är min stora kärlek.

Ser ju helt bedårande mysigt ut :)
Ett sånt temperament är ju underbart att föra vidare i våra rexar =)
Vilka underbara bilder!!

Härliga bilder mellan katt och barn,, Han är så underbar Leroy, kan inte låta bli att tänka på Leroy som dansade så otroligt i serien Fame (om någon kommer ihåg)

Vem kommer inte ihåg den serien helt underbar precis som leeroy….

Så söta så!!
Det är något speciellt med röda katter

Han är så fin, tycker verkligen att han är en perfekt representant för rasen! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

..säger bara ….gosch så snygg han är …sett honom både live och på hemsidan….underbart att han är så trevlig….det är sådana katter som man ska ha i avel…..eller hur ???? go for the girls you big hunk !!!
My god vilken drömprins han är. Här har jag två underbart barnkära hankatter också. Alla som träffat mina två grabbar vill ta med sig dem hem :) Temperament är viktigt, MYCKET viktigt, och denhär Mr. Lee, han har ju ALLT!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ååååååååh, så sött!! 

Ja…vad är en vacker katt utan trevligt temperament?? -
Ingenting!( jo vacker men outhärdlig…)
Så han är ju verkligen en ideal-avelshanne!!

Härliga mysbilder!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#9 Så sant som det var sagt! Han är bara såå snygg och ser supergo ut!

Det så fantastisk hur dem är med barn, vår fodervärd har 3 barn i olika ålder och dem och katterna har ett forhållende som inga vuxna kan få med dem. Obetingad kärlek båda från båda håll.

Tack för era trevliga inlägg om Leeroy, han är verkligen en guldklimp och jag är så oerhört glad över att han är min kille. Jag har ännu inte provat att ha kvar en kastrerad avelshane i flocken, men han kommer att bli den första som får bli kvar och vi hoppas innerligt att det kommer att fungera för i den kissen är hela mitt hjärta o lite till.
Mums, vilken goding.Undrar om hans goa sätt går i arv till hans söner?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora