Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 419 ggr
chikan
0

Godmorgon 12/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgongodmorgon,

idag ska jag på bröllopsfest och fira min kära gamla kamrat från gymasiet och början av universitetstiden. Det ska bli mycket roligt. Det svåra är klädseln som är "valfri". Man vill ju klä sig lite fin, men inte för fin. Svårt!

Hoppas ni får en fin dag allihopa.

Leffe
0

God morgon.
#0 Hoppas du får det trevligt. Här kommer det inte att hända så mycket. Fördelen med att inte ha mycket att göra är ju att man får mer tid för katterna.

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon!

Här blir det släktträff idag! När det ska dras ihop några större tillställningar så blir det av någon anledning alltid här.

Katterna har inte varit lättsamma kan jag säga, men jag reder i en lösning. Tusan att det ska gå illa, men så är det. Man kan inte styra över djur, och inte tvinga dem att acceptera varandra.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Medea
0

Godmorgon!

Vilhelm var morgonpigg idag, så jag har redan varit uppe i nästan 2½ timme. På en lördag. Snark! Håller på att baka en tårta som vi ska mumsa på ikväll, jordgubbskräm och japp-fluff blir det! Räcka ut tungan

Strawberrygirl
0

Godmorgon!

Idag ska jag på födelsedagskalas. MariaT's söta, goa dotter Emma fyller år och det går ju inte att missa ju! Var länge sedan jag var på barnkalas så det ska bli kul. = )

Lycka till alla som är på utställning idag!

Hoppas ni alla har en superhärlig dag idag!

aggeelin
0

Godmorgon eller vad det heter så här dags på dagen. Här är omväxlande väder - vi har suttit ute med frukosten och det var varmt och skönt sen har regnet öst ner… På em ska vi åka till kompisar utanför Skinnskatteberg hoppas på badväder…

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

cherish
0

God förmiddag! Här skulle det målas men det "regnade inne" … :( Så det är inomhusaktiviteter såsom vika tvätt och sortera bortsprungna strumpor som gäller istället … *sur*

Sitter nervöst och väntar på utställningsresultat från Winnie med mattar som är på utställning!

Ha en bra dag allihop!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Buffy-co
0

God natt!!

Måste börja vända dygnet-det har blivit helt snett..
Sov gott allihop!
![](../ShowFile.aspx?BinaryId=26ec5d81-4571-418e-b2c6-be6d013c8a50&Filename=sovande slilis.gif)

Inlägget är låst för nya kommentarer