Ciqan, Kossan - kärt barn har många namn
Äntligen har jag fått fingrarna ur och fotograferat Ciqan lite granna … hon har verkligen vuxit på sig … :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Hon gillar ju alla i familjen men har en speciell kärlek till husse trots allt ….
www.shaneequas.com
Gäääääsp! (Eller undrar hon vad jag håller på med ….?)
www.shaneequas.com
Kolla in rexingen - den har verkligen kommit!!!
www.shaneequas.com
Kan sitta fint … :D Fast egentligen är hon släkt med surikaten … eller var det tiggeri efter kebabspetten … *hehe*
www.shaneequas.com

Vackraste syster yster
hälsar storebroren Wiggo, Fårskallen , Wiggan, gofisen…ja kärt barn har många namn
#5: Syster yster hälsar tillbaka till vackraste broren oxå … krulltotten som hade såna lockar på svansen … Ciqan börjar få likadana nu men jag tror INTE hon klår honom inte!!!! Han hade så hårda lockar oxå …*suckar djupt av avundsjuka*
www.shaneequas.com
Sötsnorpla! Hon har verkligen växt till sig och blivit ännu finare. Hon har lite liknande yttryck som Fuffens har. Alltså - de är inte lika, men har lite samma blick och sätt att posera sig.
#7: Tack så mycket! Och kolla in hennes mjölkmustascher!! :D Det röda har maskat ut så vi upptäckte att de vita morrhårskuddarna dolde sig därunder … ;)
www.shaneequas.com
Så hon är mönstrad alltså? jag är ju inte så kunnig på det där med avel och genetik.
Ååååååååh va underbart vacker hon är!!!!!!!!!!! <3
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas

Hon är jättesöt och pälsen ser härligt tjock och krullig ut. Mkt ull att gräva ner fingrarna i.

Som ett litet gosigt lamm!

Nu inser jag hur länge sedan det är jag såg henne. Ser fram emot nästa vecka och hoppas inbjudan står kvar. Skall bli så kul att få nosgosa lite med henne och se henne live igen. Hon har utvecklats så fint ser det ut som.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Woaw vad stor lillpluttan blivit!!! Hon är verkligen fin! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#9: Japp, hon är spotted under allt krull, det var alla syskon.
#10: Tack!!! :D Hon är läcker med allt vitt (och de vita mjölkmustascherna).
#11: Jadu, den pälsen är tjock och silkeslen och alldeles krullig, man får rätt bra tag. ;)
#12: Ja verkligen, ullig och krullig som ett lamm!!
#13: Ja absolut!! Vi får försöka få till en dag som funkar för oss alla, när kommer ni hem? Vi ska måla och röja i veckan ;)
#14: Tack!! Fast jag tycker hon är liten ännu, men jag jämför nog med Wiggo jag …. ;) Hoppas profilen blir bättre bara, öron och haka är bra iaf.
www.shaneequas.com
Toppen söt lillfröken.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Men så söt hon är! Man kan knappt sluta titta på henne!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hon är ju fantastiskt gullig på #4, det blev nog min favoribild, hon ser verkligen ut att sitta fint. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hon är ljuvlig!

Pluttan. 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Supersöt liten tjej, härlig färg och teckning har hon också! = )
Tycker det är lustigt hur färgerna skiljer sig från katt till katt och hur tidigt det maskar ut osv.. har ju en svartsköldpaddsmaskad vitfläckstjej utan mönster. Hon har mest svart i sin färg… hittade en liten röd fläck på pannan för bara någon månad sedan och då är hon nu 2 år gammal. Den har inte synts tidigare.
Vad ni är goa! *ler varmt*
#21: Så himla underligt, en fläck så sent? Har ju aldrig haft en maskad kull förut och Phoebe maskade ut snabbt och hade mönster och färg klart från början. Ciqan däremot har sett beige ut istf röd och de röda fläckarna (el beiga) kommer smygande hela tiden. Man ser ränder i det röda oxå nu och hon ser ut som om hon fått kolasås i ansiktet. :D Tror det är dottern som säger att hon ser ut som marängsviss (vaniljglass och maränger) med både kola- och chokladsås. ;) Samt chokladpluttar då hon är spotted i det mönstrade … ;)
www.shaneequas.com

WOW!!!
Jag har längtat efter att se bilder på lilla fröken.
Hon har verkligen blivit en ung dam nu. Jättefin!!!
Är helt såld på hennes färg… riktigt riktigt fin!

WOW!!!
Jag har längtat efter att se bilder på lilla fröken.
Hon har verkligen blivit en ung dam nu. Jättefin!!!
Är helt såld på hennes färg… riktigt riktigt fin!