sommarbild
Idag kom det en skön bild på Tony (S*Weminas Silver Sparkle) som flyttade hemifrån i söndags. Bor han och hans brorsa härligt, eller…. ?
. Finns det något bättre än glada rapporter från "adoptivföräldrar" ?
Åååå *avundsjuk*
Härlig bild!!
Underbart, får dåligt samvete att jag inte kan erbjuda samma paradis till mina katter… Kommer Tonys kulor sparas lite till eventuell avel?

vilken fantastisk bild

Så flott bilde av Tony. Mange klemmer og susser fra søsknene her i Norge.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Undrar vad han tänker på

Vilken underbar bild! Skulle gärna sitta där bredvid, höjden av sommarlycka ju.. härligt väder, otrolig utsikt och så sällskap av en mysig snygging! 
Vilken härlig bild. Det riktigt doftar salt hav här. vilken tur Tony har som får bo så fint!

Vilken härlig somrig bild!

En perfekt sommarbild!

Verkligen en snygg bild! Den är så somrig! Och vilken vacker herre!

Åh, vilken skön bild!!!
Jag tror Tony och Dave har det bra! De är underbara katter. Vill ni se mer av dem kan ni klicka in på www.viktoiraohasse.blogspot.com
Försöker blogga varje dag, eftersom vi är nya kattägare och det är ett äventyr.
Roligt att du har hittat hit!
Det är klart att killarna har det bra! Helt underbart faktiskt!!
Länken blev lite fel www.viktoriaohasse.blogspot.com/ funkar nog bättre.
Vad härligt! Han ser ut att njuta av utsikten… Det skulle man ha gjort själv också ser jag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Där vill vi också bo! Kan ni inte ta hand om två katter till? Och deras husse och matte? Vi tar inte stor plats, vi lovar! 

#16: Vi annekterar hela deras ö vetja! Typ: "This is Cornish Country". Scat-sång hela nätterna, ett liv som katterna dvs ta vara på dagen och vila när man är trött. mm mm 
Jädrans - nu ringer telefonen.

#17 vi vil også være med på øykapring ;-)
Velkommen hit! Nå mangler vi bare Cindy så er hele kullet på iFokus.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

..finner inte ord…

Vilken underbar bild! Det ser verkligen ut som ett paradis, vill också ha!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Ååååh, vilken fin bild!! Perfekt som vykort ju!!

Vilket paradis de har fått komma till! Ska bli såååå roligt att se dem irl på lördag!

..milde tid var in på bloggen o ch tittade….vi tar med lite packning och följer med efter utställningen….
…nån som vill hyra kattanpassad lägenhet i Skärholmen…
….skämt åsido….det ser verkligen underbart ut…..måste erkänna att lite "avis" blir man…..
….fyyy på mig…
#23 Jag hänger med. 
Startar gärna ett Cornish Island
. Ser verkligen fram emot att träffa Weminas lilla gosegäng imorgon

Otroligt vackert foto!!
Bor ni på Tranholmen alltså??Kul!Går där och promenerar med min hund ibland..när bron finns där!
Var inne och kollade bloggen-och kul att ni också hittat hit till sajten!!Vi har ju följt kullen här har ni nog förstått..
Vill inte förstöra era andras drömmar här om "cornish islands" osv…men eftersom jag är uppvuxen i Stocksund så vet jag ju att Tranholmen är en liten ö precis utanför Stocksund..och den är numera (tyvärr)fullproppad med småhus/tomter alltså ingen ö som någon äger själv…
Förr var det sommarstugor och glesare.. men nu bor många där året om..
Det finns ingen bro över-men vintertid läggs en flyttbar pontonbro över, då isen inte är pålitlig,…så man kan gå över.
På sommarn får man ta båt.
Det är en mysig liten ö men som sagt…många hus är det,så man är inte själv..
Skönt är dock att det inte finns bilar på ön utan bara gångvägar.
Vad tråkig jag var nu va…med trista fakta…fy på mig..
..så nej #23-24 jag följer inte med haha..Jag vill ju ha öde öar i skärgården…