God morgon 10 Juli!
Idag firar vi födelsedag!
Började dagen med en nyttig frukost. Te och Färsk frukt, dadlar och nötter. Mmmmm!
Sen hoppade Nappis på Elvira och jag blev lite putt. Jag tror att de ogillar varandra ganska skarpt, men det löser sig nog med lite tålamod och tid.
Ha en bra dag alla!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon godmorgon - och grattis på födelsedagen #0 - det låter som en riktigt god frukost. Önskar dig en bra dag!
Idag ska jag ha en kompis på lunch och sen ikväll ska jag bort och äta surströmming. Det ska bli riktigt gott!
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0 Grattis på födelsedagen! Hoppas att ni får en härlig dag tillsammans, och att katterna firar tillsammans med er istället för att träta 
Jag håller på att tvätta nu, och sen blir det en sväng på stan. Ska handla lite mat, vin och blommor. Vi väntar långväga gäster ikväll, de kommer ända från Växjö och ska stanna hos oss en vecka. Det ska bli så roligt 

God morgon
#0 Stort grattis till er båda på födelsedagen.
Vi har fått en ny katt, han heter kastrat Abbe..en underbar lugn och avslappnad kille. Som har all tid i världen för att gosa. Helt underbart att få tillbaka sin kille från hormon helvete.
Nu det snart helg och det är like med 2 hela dagar med kattungarna…luxus.
Ha en trevlig dag alla
God morgon
#0 Grattis
#1 Vad gott
Själv ska jag inte göra något speciellt
Sköt om er

Godmorgon!
Idag ska jag på det, förhoppningsvis, sista kontrollbesöket på ortopeden med mitt ben. Kanske kommer jag att gå ut därifrån idag minsann! *glad*
#0 Grattis till dig och Myra, hoppas ni får en riktigt fin födelsedag!
#3 Vad skönt att gos-Abbe är tillbaka, jag vet att ni har saknat honom.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#0 GRATTIS!! :-)
Jag är på jobbet, nedräkningen har börjat, på fredag börjar min semester! Inte helt och hållet egentligen, måste på en säkerhetskurs i Hällefors på måndag och ska vara där 8, så jag och en kollega drar 06.15 härifrån. Men ändå, jag har semester!!!
Ska stanna hemma första veckan eftersom Emma ska lämna urinprov i slutet på nästa vecka och så hoppas jag att Skrållan löper då…. Tänkte passa på att rensa i röran i veckan 
Ha en bra dag allihopa!
#0 Grattis på er båda!! Är själv enäggstvilling, fast sista födelsedagen vi firade tillsammans var när vi fyllde 20…
Här skiner solen men det är ändå fuktigt ute, har lite pyssel för mig, har tänkt måla om tvättstugan och sätta upp nya tvättlinor, sen blir det väl annat också skulle jag tro för maken brukar ha planer jag aldrig får reda på…

Kikar in lite under fikan…
#0 Grattis på födelsedagen!
#3 Härligt att ni märker av det så snabbt! Finns inget mysigare än kastrater. = )
Nedräkning för semestern här också, men jag har bara 2 veckor nu och sen 1 vecka i augusti, vi byter lokaler i augusti så allt är lite upp och ner för tillfället… måste packa mina grejer, pärmar och all annan skit jag samlat på mig, göra löner inför juliutbetalning och så det vanliga då, bokföringen! Vet inte riktigt hur jag ska hinna men det får väl gå på nåt sätt. = )

Grattis till både dig och Myra!!
**Ha en bra dag alla andra!!
**
#0: Grattis Twiggie och Myra på födelsedagen - hipp HURRAAA!!! Hoppas ni får en fin födelsedag idag!!!
#5: Hoppas det går bra hos ortopeden och att du verkligen får GÅ därifrån!! Förstår om du är less …
Ha en jättebra dag ni andra, jag jobbar sista dan imorgon - sen semester!!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Grattis på födelsedagen Twiggie och Myra.. Hipp hipp hurra
Dubbelgrattis!!!
*sjunger i kör*
Ses vi på lördag?

What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas

#0 Grattis på födelsedagen!
Vad ni verkar flitiga allihop! Här tar vi det bara lugnt och njuter av sommaren! Mycket kattgos i morse, snart ska jag återvända till min bok. Läser mycket nu, det hinner jag inte under vintern. Har min lista kvar sedan förra sommaren då jag bad er alla om boktips, den "betar" jag av nu!
#4 Förresten, hur gick det med transportmedel igår, Leffe? Här kallar vi den lilla "närbussen" för Antikrundan…..
Ha en skön dag!
#13 Det gick jättebra.Det tog ca en halvtimme, alltså längre tid än att gå på fiska ben och längre tid än en vanlig buss. Den åkte zickzack i halva Solna tycktes det. På en massa småvägar. Men det bästa var ju att bussen sänktes när jag skulle ombord och den stod still tills jag lagt min medtagande dyna på plats på sätet och tills jag lyckats trassla mig ned på plats med ben och kryckor. Det var ingen stress.
Nattinatti allihop! Nu har jag suttit några timmar och redigerat foton och uppdaterat sajten och surfat runt på ifokus-sajter …. nu hojtar sängen och imorgon är det sista dan före semestern! Ikväll har jag förresten varit ute och målat delar på altanen … ;) Maken har spraymålat huset med Falu rödfärg! *skrattar* Förenat nytta med nöje alltså … ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Godnatt härifrån också.
I morgon bär det av hemmåt. Betty har kastrerats i umeå idag. Blev kanske inte så lyckat då vi måste åk ai morgon. Men nu är det gjort och hon mår prima i alla fall. Fast hon slikade på såren en massa, så fick snabb klippa till en tröja av ett par gamla taijts. Funkade till slut. Så la jag en kompress på såret så inte styngen fastnar i tröjan, det tyckte hon inte om. Hon håller sig i alla fall mindre med tröja på.
Bråk med mamma, som vanligt. Men äntligen hemma snart. Och lägenhet i umeå verkar kanske ha löst sig också.
Nå ha en bra kväll allesammans.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

#0 Grattis!!!!
Här har vi haft en underbar heldag. Vi var på junibacken först då det var så varmt i solen så jag ville attt tjejerna tog det lugnt inomhus ett tag. Därefter bar det av till Gröna Lund där vi var till stängning 22.00. Nyss hemkomna till husvagnen och har nattat tjejerna. Kvällen var varm och skön, med korta köer så vi hann med många härliga åkturer. Själv fick jag en ny favorit i kvasten. Min åttaåring älskade avslutet på Lustiga huset med flygande mattan (vi har inte varit in där förut pga långa, långa köer, nu blev det många varv).
Trötta och nöjda skall vi nu snart sova allihop!
Hoppas ni alla får en skön natts sömn och en härlig ny morgon!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.