Det finns speciella kit man kan skaffa och träna katterna själv hemma…
Haha! Jag kan tänka mig ungefär hur bra det skulle gå med våra katter… Särskilt Peter, som inte har nåt vidare djupseende. 
haha… smidigt… men gudars vilket fet katt :O

Men gud va skönt och ha det så! Aldrig mera kattlåda, haha!
#3 Tänkte precis detsamma! ENORM katt!
Wow! Tänk vad underbart att slippa kattsand över hela lägenheten!

Ja- hahaha…gud så söööt han var- tycker man ser hur han njuuuter….riktigt kissnödig var han!! haha( men kissen verkar undra vad matte/husse sysslar med som filmar…)
Det där träningskitet som finns funderade jag förut på om man skulle ha en ung katt att träna.
MEN… så insåg jag ju att det ligger ju i kattens natur att få gräva över..så, det känns ganska taskigt tycker jag!
Tänk vad de håller på och gräver ibland-vore synd att ta bort det från dom…(trots denna förb**de sand..)
Finns HÄR på coolstuff-Litter kwitter -för den som är intresserad…
#6 Kul att du lade in länken, så slipper jag leta…

När jag bodde i stan så köpte jag en sån där Litter Kwitter tror jag det hette. Det var lite bökigt i början då man skulle ha sand, och kissen inte riktigt förstod utan kissade på golvet…men det tog ca tre veckor och vips så hade man väldigt förundrade vänner som stod och smygkikade när Kayo "gick på toa". Det såg så himla kul ut att man hade att göra att stå och kolla bakom hörnet! Nu bor missarna på landet och gör det mesta av sina behov ute, väldigt skönt!