Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 1360 ggr
chikan
0

Dra katten i svansen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi.

Förlåt för rubriken, men jag kunde inte låta bli. Jag hittade nämligen en så otroligt söt tekopp på second hand-affären idag. Tjugofem kronor! Vilken lycka. och jag som precis råkat panga båda mina temuggar. Men nu har jag en ny favorit. Den står och väntar på vardagsrumsbordet med gott nyköpt te i. Och på tvn blir det snart So you think you can dance - favoritprogrammet!

A-M.H
0

..ha ha ha..var ju tvungen o kolla direkt vad det var frågan om…kanske är det därför Hugin mjauar….för att du drar honom i svansen..Förvånad..tänkte jag…

…häftig mugg….Cool

Lullan1
1

#1 Skrattande Tänkte också på stackars Hugin, att nu drar chickan honom i svansen för att få honom att mjaua!

Fin kopp förresten, den ser ut att vara handgjord?

Sashimis
0

En sån har min syrra Glad

RacerDonnans
0

Jag har svarta såna katter på koppar och sockerskål samt saftkanna. Kan säga att de inte är speciellt billiga men jag älskar dem.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MonicaLagerquist
0

Tänkte på historien om den lille pojken som sa till sin mamma.

Nej jag drog inte katten i svansen jag bara höll det var katten som drog.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

Jag är nöjd med mitt stamnamn.Jag hade från första början helt klart för mig att det skulle bli Blå Katten.Men veckan innan jag sökte fick jag för mig att jag ville ha ett annat.Men mitt första val fick jag inte men jag är lika glad för det.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

# 0 Det var en underbar kopp! Jag har också muggar med katter på. pappa köpte dem till mig när han var … ja… kanske i Milano.. Jag kommer inte riktigt ihåg det, men de är fina.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

Gullig! Och honung tar du i teet,mmm,jättegott..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

chikan
0

#2 Jo, jag tror att den är handgjort faktiskt.

#4 Då har jag gjort ett fynd på riktigt alltså? Vet du vem det är som gör dem?

#8 Japp! Utan honung får det vara. Eller. Egentligen gillar jag te utan sötning också, men det är ju aldrig fel med honung. Jag köper lokalproducerad kravmärkt honung från Vänge. Godaste honungen jag vet!

Anna77
0

så söt mugg!!