OT: Nu har jag kört igång!
Vissa av er minns kanske att ni fick göra en liten "marknadsundersökning" för ett antal månader sen (sådär 9 kanske..) gällande olika utställnings-relaterade reklamprodukter. Ni kanske undrar vad som hände med det?

Jo, nu har jag kört igång. Från och med 1 juli jobbar jag återigen. 25% tjoho! Tänk, jag var sjukskriven 11 månader. Och ändå måste jag säga att jag tycker att tillfrisknandet gått fort, framförallt det senaste halvåret. Jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv, jag ÄR en ny människa, men har så klart mycket att lära än. Idag gjorde jag upp med mig själv om hur jag ska separera arbetsliv och privatliv, vilket kommer vara en av de avgörande punkterna för att jag inte ska gå ner mig igen.
Jag kommer att syssla med skyltar och likartade produkter av alla möjliga och omöjliga slag, samt även en del inredningdetaljer. Gud så spännande det ska bli! Kattskyltarna kommer bli en del av det hela, där jag förhoppningsvis ska kunna kombinera nytta med nöje.
Det ser jag verkligen fram emot, men det kommer krävas en del förarbete innan det kan rulla igång ordentligt, måste ordna en webshop mm. Så framöver kommer ni nog kunna se mig på utställningar runt om i landet!
Det bästa av allt är att känna lust, motivation och inspiration igen! Tänk, det är ju så här det ska vara att leva! För ett år sedan var livet väldigt långt borta från mig.
/Hanna
FulSnygg Design och Skylt

Åååååh, vad KUL att höra!!!
Lycka till med dina planer, låter superspännande!!!
Åh wow, då ska jag bli din kund så småningom! Tycker den där vimpeln du gjort till er uppfödning är råsnygg och eran logga också! 
Lycka till och hoppas det går bra
Tack allihop 
#2 Vad roligt att höra! Du är så välkommen!
Vad roligt Hanna! Lycka till 
Åhhh så kul!!!!!!!! Kommer alldeles säkerligen bli en framtida kund! Har du hunnit ordna någon hemsida där man kan se vad det är du kommer att syssla med? ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#6 Haha, nja, det blir inom kort med i alla fall ett fåtal produkter, innan slutet av månaden tror jag, återkommer när jag ordnat det!

Härligt att livsandarna har återvänt…Lycka till,,,blir säkert supersnygga "grejjer",,,,jag vet redan vad jag vill beställa….
Grattis! 
O det blir såklart liten invigningsfest framöver där alla som vill få komma. 

Lycka till!
Lycka till! Så roligt att du är pågång nu 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Lycka till! Härligt att du mår bättre! Jag ser också fram emot att få shoppa av dig 
Härligt för dig att komma igång!
Vi längtar efter att få beställa en, eller ett par, skyltar……

Åh vad spännande det låter! tänk om man vore lite kreativ och pyssla med sånt man faktiskt tycker är kul! Ser fram emot vad du kommer att erbjuda!

Vad spännande Hanna och skönt att du har fått ork och gnist tillbaka. Se fram imott att se produkterna. Skall i alla falla ha skylter till utställning.

Vad skönt att du har nedförsbacke igen Hanna! Ska bli spännande att se vad som kommer på webshopen sen. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Vad härligt det låter att du känner en sådan livslust igen! Förstår att det varit en tuff tid för dig (er). Det ska bli skoj att se vad för prylar du komer at kunna visa upp fram över. Jo, jag har varit nyfiken på ditt projekt och undrat över om du fick några bra uppslag i och med din "marknadsundersökning". Lycka till!

Oj vad kul att höra. Ska bli spännande att få se vad jag skall lägga mina pengar på härnäst 
Spännande Hanna! Visst är det skönt när man känner att benen börjar bära igen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Men Hanna - vad roligt! Grattis!!! Att du tagit dig upp ur hålet är ju en stor inspiration för många (inkl mig själv) som fortfarande är där och plaskar ibland! :D Att ha ork att göra lustfyllda saker är GULD!! Kan bara gratulera och önska dig lycka till och ser fram emot att få se alla prylar du planerar att hålla på med. Litet smakprov har vi ju fått se förut iofs … ;)
Kram på dig och än en gång - LYCKA TILL!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com