Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 606 ggr
Hanna-H
0

Selma söker fodervärd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Selma är en härlig liten tjej som heter S*Brave New Curl Fade To Black. Vi har förhoppningar om att ta två kullar på henne samt att ställa ut henne tidvis. Hon söker nu ett nytt fodervärdshem.

Det fungerade tyvärr inte med Selma hos den första fodervärden pga personliga skäl, så i fredags fick vi hämta hem henne igen. För Selma gjorde veckan hos fodervärden varken från eller till och är lika kaxig, busig och gosig som före.

Selma är snart 14 veckor, och är en svartvit bicolor. Fodervärden ska helst bo i Örebro + max 10 mil, och om inte erfarenhet av avel så i alla fall intresse av det, och gärna av utställning.

Kontakta oss för mer info!

AnneAlva
0

Trist att det inte funkade med gamla fodervärden, lycka till med att hitta ett nytt hem åt henne! Hon är ju så fin så alla borde slåss om henne… Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Hanna-H
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, Selma är en härlig tjej, det kändes hårt att hämta hem henne igen för de hade såklart börja fästa sig vid henne, men de insåg att de tyvärr inte skulle kunna uppfylla fodervärdavtalet.

MyTwiggs
0

Hanna! jag hoppas verkligen att ni hittar en ny bra fodervärd snart, annars kommer jag att få FÖR MÅNGA katter hemma!

Hihi!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hanna-H
0

#3 Haha, hittar vi ingen fodervärd före vi ska på besök hos dig nästa gång tar vi med och lämpar av henne (jag kan gå med på att låna hem Fra i utbyte). Räcka ut tungan

Spotless
0

Vad tråkigt att det inte var rätt foderhem första gången, lycka till med att hitta rätt hem åt henne nu! Hon ser ut som en liten docka!

MyTwiggs
0

# 4 Deal! Du tar getterna, jag tar Selma! Ha!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hanna-H
0

#6 En get var det ju frågan om.. men jag vet inte om Jimmy köper den idéen…