Länktips
Fick ett länktips från USA, kolla in grejerna!!
Kolla in "klösträden" som de gör i England. Om de marknadsförde det trädet i Sverige, skulle folk köpa som galningar tror jag! Så ENKLA och så SNYGGA!
Häftiga grejer! När jag ser sådant brukar jag oftast börja fundera över hur enkelt det skulle kunna vara att bygga liknande instalationer själv. Om man bara har lite materiel och redskap (och inte vore så lat) så vore det ju lätt som en plätt!
Nähepp! Nu ska jag till IKEA! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jo, men jag skulle aldrig få det lika hållbart och snyggt, så jag betalar gärna lite extra för det 
Å, så snygga saker! Tack för länktipset, AnnaS. Och vi som har byggt ett eget klätterträd, och förvisso är rätt nöjda med det, vet hur svårt det är att få det stadigt nog för hoppande katter. Vi har fått byta ut avsatser och konsoler flera gånger.
Mycket läckra saker..
Ser jättefint ut! Om det dessutom är lätt att rengöra så vore det ett plus.Det är det kanske?Någon som vet?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Wow, jättehäftigt!
Jättesnygga saker! Jag håller på att spy på alla fluffiga, tassmönstrade saker som finns i svenska djuraffärer. Håller med om att de engelska "träden" var riktigt snygga!

#7 Ska vi, när jag har vunnit på lotto, beställa ihop och dela på frakten? 
Vilka snygga saker det fanns!!!

Tack för länken-jättekul!!
Själv tänker jag ALLTID som #1 när jag ser smarta saker som enkelt skulle göras själv…
Gäller allt-från klipp-o-klistra,sygrejer,spikande till målande..
"Det där är ju urenkelt att fixa/sy osv. själv
"….
Jag är en obotlig självfixare och har faktiskt inte har tummen mitt i hand….
MEN…. blir det gjort??????Näääääääääääääää….
#8 Vet inte vilket du syftade mest på,själv gillade jag pålarna som gick från golv till tak..
Inte skulle de vara svåra att göra…bara köpa en redig "påle" och limma på sisalheltäckningsmatta…

Men..de med små hyllorna med sisal, på en bakplatta av sisal mot väggen-jag menar allvar faktiskt…de skulle inte vara svåra att göra själv!!Hmm om jag bara fick ändan ur vagnen och orkade..så skulle jag visa!
Hyllserien från IKEA- den kan nog ingen säga att man inte skulle klara iallafall…Smart!!

Lite OT då..men hör till tipset..
Alltså….hahaha-jag skrattar ihjäl mig…(är uttråkad i dag..)
Var inne igen på länken som tipsades om av Anna i #0
Den var ju verkligen bra och kul med många tips till flera andra sidor…Gillar som sagt stegen som jag nu såg fästs på en dörr!
Men så såg jag då en skum sak -Litter-Robot!!!
Gick in och kollade..hrm- verkade helskumt och stackars katter tänkte jag som får hem en sådan…
Gick vidare på länk till youtube som hade ett antal mer eller mindre roliga videosnuttar med denna "robot" med eller utan katt…
Denna fick mig att skatta så tårarna rann…de som demonstrerar inser det sjuka i hela produkten….OBS!Ljudet på och håll gärna ut hela "demon"
Sedan fanns en liten söt en, med mycket smart kisse som inte går in i den - utan tycker attack är rätt metod..HÄR …
Ni kan själva se ett helt gäng flera…en del katter accepterar..men jag tycker verkligen det är över gränsen detta..
VAR annars än i USA görs liknande produkter????
(det finns mycket bra grejer också..)
Massor med coola grejer. gillade den där stegen de hade på utsidan av en balkong. Skulle ju vara snygg även inne.
Jisses - robot - stackars katter…..