En Ängel

Jag skulle ju inte tveka,, hon är ljuvlig
Har du kort på de andra att visa oss

Åååh vilken fining! Klart hon ska stanna! Vill se bilder på resten av bebbarna också ;)

Men inte är hon för kort i kroppen,, de ska ju vara korta i ryggen hellre än för långa.. När den babymagen försvinner och buken åker upp så kommer ni få se en kalaspingla..

Mmm, jag är alldeles tokig i dessa söta bebbar och båda paddorna är så fina! Svartpaddan är min favvorit!

# 0 är min favvo! Hon är Amazing! Keep her!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Sötnosar, men jag saknar bilder på Trubbel, jag väntar otåligt. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Tack alla för komplimenter
#6 ja du har nog rätt - det bara så svårt när dem är så små - vill ha en kristalkula
#10 det gör jag också men få den tjejen att stå eller sitta i samma position i 1 milisekund…imposible - har 600 suddiga kort på henne 

#6 Jag håller med! Hellre för kort i kroppen än för lång, det är det läckraste som finns när katten står på höga ben och har en kort (=medellång som det står i standarden) kropp
Hon ser superfin ut!!

#2 vilken look, helt klart en liten pingla…

Underbara allihop… men alla kan man ju inte behålla så min röst faller idag på Angel ! Helt ljuvlig - hon har "det"!
De är bedårande!!! OJ jag vill ha!!!
Det är klart ni ska behålla henne, hon är bedårande 

Trubbel föll jag för direkt..
Men..Angel är ju helt bedårande hon med….

#17 jag vet och det är endast plats för en 
#18 det bara att komma förbi om en si så 8 veckor då 
#19 tack - ja nu har vi också tagit beslutet hon stannar kvar.
#20 Trubbel är one of a kind - hon har det mest ljuvliga sättet. har varit en knäkatt sedan hon kunde kravla, Hon älskar allt och alla. Älskar att sitta på skuldren och pussa en i nacken. Det har varit SÅ svårt inte att välja just hon men vi har redan 2 mycket krävande katter så det behövs en lite mer cool och självständig katt. Annars tror jag det kommer bli bråk härhemma när hon växer upp.

Trubbel är ju gudasöt, men jag tycker ni gör rätt som behåller Angel, säger som Anki, hon har "det".
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#21 Klokt tänkt - det gäller att hitta en kombo hemma som fungerar och kompletterar varandra. Angel är hur fin som helst och är helt enig med de andra i att kort kropp rules! Jag tycker snarare att kropparna ofta är för långa för att vara idealiska i mitt tycke!
Gosgnugg till hela gänget!

#23 Problemet har varit att ta beslut med huvudet och inte hjärtat. Det är nu återgärd
Gänget tackar för gosgnugg & frågor när du har lust att komma på besök?