Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 575 ggr
mumsikoff
0

På besök hos Sprutt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fastän mitt smeknamn Sprutt verkligen har fastnat så måste jag motvilligt erkänna att min lill Sprutt har verkligen utvecklats till en inte så liten vacker tjej. Nu verkar hennes hemmanamn Summer passa mycket mer då det ger bilden av en elegant och fin katt och inte en knasig liten kattunge :) Hade möjligheten att hälsa på min tjeja hemma hos fodervärden någon dag sedan och var jätteglad att se hur pass fint tjejn hade växt! Hennes temperament är helt otroligt harmonsikt och hon är en helcool social kisse som purrade såfort jag tog henne i min famn <3 Här kommer lite foton jag lyckades ta på henne medan hon sprang runt och busade. Sprutt är nu inne på sin 8:de månad :)

mumsikoff
0

….

mumsikoff
0

….

mumsikoff
0

och sista bilden :)

smirik
0

Mycket lik sin pappa är hun tjejen Super läcker profil och päls tycker hon ser lovande ut Kyss

AnneAlva
0

Jag tänkte precis som smirik att det finns mycket av pappa Charlie  i henne, hon är supersöt! Älskar hennes fläck vid nosen, den är helt bedårande. Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

majsan
0

Väldigt fin och pälsadKyss,, men som de andra säger,,Jösses vad lik sin pappa hon är..

mumsikoff
0

Japp, hon är väldigt lik sin pappa och färgen gör ju likheten ännu mer slående! :) Sedan är hon likla underbar i temperamentet som sin pappa Charlie och det kommer i sin tur från hans pappa Sherlok. Tycker det är underbart att Sherloks otroligt harmoniska, goa, sociala och lugna temperamentet går i arv :)

Lullan1
0

Mmm… så vacker hon är!

Anna77
0

snygg och mycket fina ögon!

Clee
0

Hon ser vacker, värdig och ståtlig ut! Härlig lyster i pälsen därtill samt mycket fin profil.