Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 458 ggr
Zsarorna
0

God morgon 2008-07-06

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här verkar det bli dåligt väder idag. Det är ju mindre roligt eftersom vi ska pyssla med trädgården i eftermiddag när jag kommer hem från jobbet.

Annars blir det lugnt idag med den dagliga uppackningen av lådar, bus med Winnie, pinnkastning med Falcon och lek med Martin.

Ha en underbar dag önskar gänget i Garphyttan!

The image “http://cornishrex.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=8cf6aa7d-6be4-4c77-ab4c-46b0c909df99&Filename=DSC08088.JPG” cannot be displayed, because it contains errors.

smirik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Morgonens kiss inspektion var negativ så Abbe har inte pinkat i natt Skrattande Det gav resultat att vara ute med honom extra mycket i går.

Nu skall jag väcka bebisarna och ge dem mat och pussa på bebismager

Ha en trevlig söndag

Zsarorna
0

#1: Åh pussa bebismagarna från oss <3

MyTwiggs
0

God God God morgon! Denhär morgonen är så väldigt god för mig, så ni anar inte! Hihi! *hemligheter*

Idag ska jag till IKEA och handla saker som jag förmodligen inte vet om nu att jag behöver. Tänk hur det kan vara!

# 0 Har Martin kommit? Waaah! Jag MÅSTE få träffa honom snart!

# 1 Duktig kille då! Oh, vad de är söta de små!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

God morgon. Idag gick det trögt att komma upp ur sängen med nästan alla katter liggande brevid.. När jag väl kom upp kändes det för första gången som om jag aldrig haft ont i eller opererat höften.. Jag gick t.o.m. utan kryckor och haltade nästan inte alls och det gjorde inget ont trots att jag minskat på värkpillren. Nu måste jag komma ihåg att ta det lugnt och använda åtminstone ena kryckan så inget händer.

Sköt om er

Lullan1
0

#4 Du tillfrisknar verkligen snabbt Leffe Glad Hur lång tid beräknas det ta innan du kan börja jobba igen?

AnneAlva
0

Goddag!

Verkar som en sommarförkylning slagit klorna i mig igen, jag blir så trött på denna snoriga näsa! Har inte fått något vettigt gjort idag trots goda föresatser, knappt ens kommit ihåg att äta. Ibland är man bra förvirrad. Glad 

#3 Hemligheter? Hur kan du?! Jag som blir så nyfiken! Skrattande

#4 Wow, du måste ha en fantasiskt läkekött och en vilja av stål Leffe, starkt jobbat!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Leffe
0

# 5 I mitten på september ska det tydligen vara läkt
#6 Viljan finns och sedan går ju allt mycket lättare nu när man slipper den ständiga värken som fanns innan operationen. Man har ett helt annat humör nu och det gör nog mycket

RacerDonnans
0

#4 Låter ju underbart!!

Själv halvligger jag i en husvagn på Gålö i Stockholms skärgård  och mår gott!! Hoppas på fint väder imorgon så töserna får bada i havet!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Buffy-co
0

Go´kväll!
Vad underbart att du slipper värsta smärtan nu Leffe-det har väl gått otroligt bra ?!?
(så min ortopedsyrre-kompis hade rätt….du vet statistiken vi pratade om..Glad..vilket jag är glad för!)
Var nu bara försiktig precis som du skriver…om det inte är helt läkt förän september…det vore ju hemskt om du trillade och hade sönder något..
Är glad för din skull!

#8 Trevlig semester-hoppas värmen kommer åter!!(intill Gålö har särbon sin segelbåt..så det är lite hemmatrakter..även om vi mest seglat längre ut i skärgården..
Blir nog ingen mer seglig i sommar för mig tyvärr-då vi har en liten time-out…

Ha det bra ni andra!!

MyTwiggs
0

God kväll och god natt! Det kunde visst bli ännu bättre!

Nu har jag en ny LCD-TV också!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com