Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 342 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-07-05

God morgon. I natt har jag inte sovit så bra. Det var första natten sedan jag kommit hem efter operationen (ca två veckor) som katterna fått vara i sängkammaren. Alla skulle sova på och intill mig så det blev inte mycket sova - nio spinnande och trampande katter.

Sköt om er

[Wiveka]
0

Godmorgon!
Ja du Leffe, du har varit saknad av kissarna……visst är det trevligt men oxå jobbigt….
Idag blir det slappande hemma, vågar inte iväg då ingen annan är hemma eftersom Anthea är på dag 59.

Ha en härlig dag!!

MyTwiggs
0

Idag är jag trött. Det blev lite ost och kex igår, så jag får nog ta en day off.

#0 Jag kan tänka mig att det blev lite trångt, men katterna vill nog göra sitt för att du ska må bättre också!

# 1 Spännande! Snart blir det bebisar!

Ha en bra dag allihop!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

smirik
0

God morgon

Abbe fortsätter pinka även om han fått p-spruta så nu åker kulorna så snart vi kan få tid hos veterinären. Då skall han få lov att bli den underbara ostressade gos katten han är. Sen är det mer än dags att fota bebisar - har redan börjat morgonen med dem första 200. Behövs runt det dubbla för att få 10 bra haha. Dem är så snabba nu.

Ha en trevlig solig dag alla

PiaW
0

Godmorgon!

Idag hade jag förväntat mig att jag skulle föda bebisen, det var ju det här datumet jag fick av barnmorskan. Men bebisen verkar inte tycka att det är dags än..redan olydig, hur ska detta gå Flört
Jaja jag får väl gå över som alla andra, bara det inte blir flera veckor Förvånad 
Vill ju träffa den lille nu!! Kyss

Ni andra får ha en underbar dag, själv hoppas jag ändå att få uppleva lite smärta under dagen Skrattande

MyTwiggs
0

# 3 Jag vet hur det käns… Inte kul att behöva kastrera för den skull. Det har jag ju blivit tvungen till jag också, men å andra sidan är man ju så glad att "få tillbaka" den katten som döljer sig under fertiliteten.

# 4 Ojojoj! Jag önskar dig ett varmt lycka till och en snar smärta! Hihi!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

majsan
0

Pia W.. Hoppas att du snart får hålla ett litet underverk i dina armar.. Inte kul att gå över tiden och speciellt inte när det är så varmt.. Jag vet,, Gick över nästan tre veckor med alla mina  barn utom en.. Det är inte kul.. Jag önskar dig ett stort lycka till..

smirik
0

#4 lycka till hoppas din bebis får lust att komma ut snart

#5 ja det jätte tråkigt men åt andra sidan då blir det så skönt att få gos abbe tillbaka. Och att han får tid att mysa med sina småsyskon istället för at sitte och jama efter tjejer Skrattande

Medea
0

Godmorgon!

Här lever katterna loppan, fattar inte hur de kan vara så aktiva i den här värmen!! De har studsat fram och tillbaka hela förmiddagen…

#4 Hoppas att bebisen kommer på att den vill kika ut snart! Annars är måndagar väldigt bra att få bebis på. :-)

AnnaS
0

Åååååååååååååååååååååååååh, Skrållan lööööööööööööööööööper och hela grannskapet måste få reda på det.

Skrikandes

Ha en bra dag allihopa!

Strawberrygirl
0

Hemma igen efter några dagar på resande fot. Inte klokt vad skönt det är att sova i egen säng med ett gäng myskissar. Med hem i bagaget har jag en ljuvlig liten kille, en riktig spinnmaskin!

Lycka till med både katt- och människobebisfödslar!

#9 Jag har en löpande Mini här hemma just nu… känner med dig! :p

Önskar er alla en superdag! = )

Zsarorna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God lunch! Vi vaknade typ för 20 minuter sen…Sov aaaaldeles för länge!! Men det blev sent igår. Var äntligen och hämtade Martin, våran Afrikanska Pygméigelkott!

Idag kommer S att dona med lägenheten (MASSA kvar) och Z jobbar ikväll.

#2 Jasså det är ju inte så bra med ost och kex *fniss* Vila ordentliget idag ;) 

#4 Håller tummarna att det kommer en lillsparv idag. 

#8 Visst är det makalöst hur dom orkar i den här värmen?

Ha en underbar dag i solen allesammens!

AnneAlva
0

Goddag!

Sitter med en liten Kyra i knät som viftar med öronen på min arm när jag lutar mig över henne för att komma åt tangentbordet. Igår fick vi besök och grillade samt spelade spel och drack någotsånär försvarliga mängder ost och kex. Trillade i säng någon gång mellan 04.00 och 04.30 och blev väckt av telefonen klockan 09.00 och nu är jag för pigg för att sova, kommer att däcka tidigt ikväll. Glad 

#0 Härligt för katterna, de lugnar nog ner sig om några nätter ska du se.

#3 Tråkigt att han blir kul-lös, men det är ju bättre än att han går omgkring och ylar och har sig, hoppas ni hittar en vet-tid snart!

#4 Hoppas lillbebisen kikar fram idag eller i alla fall inom en snar framtid, håller tummarna!

#11 Himmel vad söt lilla Martin är, jag blir alldeles kääär! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

EvaG
0

God dag. Är på språng till badstranden för ett härligt dopp.
Hoppas den lille bebisen kommer snart.
Ha en bra eftermiddag alla.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

PiaW
0

Här händer ingenting Ledsen 
Så nu far vi iväg med missarna till sambons sommarstuga så dom får gå på upptäcksfärd. Spännande då det blir första gången Enya ska komma ut i koppel. Didi älskar det, så jag hoppas hon oxå gör det Skrattande

LinusCRX
0

god eftermiddag!

här har vi röjt i lägenheten och farit iväg med tonvis med skräp till återvinningen. härlig känsla när det är så fint efteråt.

grabbarna vilar ut på balkongen efter en hel natt med race. jisses…. det blev inte mycket sömn för någon. förstår att grabbarna behöver vila ut nu. är det värmen eller är det fullmåne nu????

ha en fortsatt skön dag!