Mitt havregryn!
Jag fick kort på mitt lilla havregryn idag. Bilden togs på conventum i Juni av Studio kul.
Elvira har gripit tag om mitt hjärta så att det blöder när jag är ifrån henne mer än en timme, och nu ligger hon i mitt knä och spinner. Hon verkar inte ha ont av kastreringen, men hon är fortfarande väldigt trött.
Tänk att man kan ha så tur att man hittar sin absoluta drömkatt! Hon är en katt av högsta sällskapskvalité! Jag är så glad att jag har mitt havregryn! Man behöver kanske ha en snäll och glad kastrat för att hålla lite ordning, tror ni inte det?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Sötstumpan, vilket härligt kort på henne!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hon är så vacker din lilla Elvira, du får pussa lite på henne från mig 

Jättefin bild på en jättesöt katt!

Hon ser jättegullig ut. Fin päls!
Supertjusig!!

Jättesöt och trevlig flicka är hon elvira.. Men vad heter fotografen. Jag kan inte läsa namnet.???

Et flott bilde på en flott katt 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Hon är såå vacker lilla stumpan! Vile hälsar till syrran sin!!
Skönt att kastreringen gick fint!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Elvira är en snygg och söt gröt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vilken vacker katt
Elvira tackar för komplimangerna. Hon är bedårande! Det roliga är att redan sedan första veckan här har hon varit "min" katt. Hon har velat vara med mig hela tiden och när jag har gäster så sitter hon och ser svartsjuk ut. Hihi! Hon är verkligen min lilla prinsessa!
Beslutet att kastrera henne käns helt rätt och jag är så glad att det gick vägen. Hennes kvalité är verkligen utan tvekan av hög klass i sällskapsgrenen. Ojojoj! Svårslaget! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vilket bedårande havregryn