God morgon 2008-07-02
God morgon. Min Oskar verkar ha återhämtat sig efter förstoppningen. Nu stod han och tiggde mat när jag vaknade och var helt alert. Mulet ute. Trötthet inne både hos mig och katter utom Oskar.
Sköt om er
God morgon!
Jag kom inte iväg till kliniken idag. Just när jag skulle gå till bussen slog Nappis ner en glasvas och det var bara att ta fram dammsugaren. Missade bussen, men det var lika bra. Elvira har mått ganska dåligt efter operationen men i morse gick hon upp helt självmant och åt och drack, så nog är hon också på bättringsvägen.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon. vaknade av kaffe på sängen nu på morgonen. En harne bra………….
Är det läge att gratulera? Eller var någon*bara*extra snäll?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vaknade med huvudvärk. Ska dricka en kopp kaffe och se om det går över. Ska träffa en kompis och kolla lite på rean.

Goddag!
Sitter och kikar på katterna som fått fatt i ett extratäcke som de raskt förvandlade till sin nya lekborg. Jag blir fascinerad över hur kul man kan ha med ett simpelt täcke… 
#2 Oj, vad lyxigt, jag vill också ha frukost på sängen! Kan man hyra in det tror du?? 
#1 Skönt att Elvis verkar pigga på sig lite nu, hon tog nog bara lite tid på sig för att få narkosen ur kroppen. Pussa henne från mig!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Härligt att höra att de krassliga kissarna #0 och #1 är på bättringsvägen!!
Här är de oförskämt pigga och jobbigt pigga kan man säga. De rusar runt i hela huset, dyker under mattor och den som dyker inunder blir attackerad ovanifrån. Såg så komiskt ut men tyvärr kunde jag inte föreviga detta bus då alla kortminnen är fulla och jag håller på att tömma för fullt.
Jag och tjejerna var till Heman samt till Harmony och Fantomen igår och fotade "järnet".
Filippa 6år hade egen kamera och fyllde sitt minneskort snabbt (ca 200 bilder). Det kommer en tråd med hennes bilder senare idag!
#2 Får nog lära upp barnen till det här. Min man är på jobbet innan vi vaknar!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#3 skäms nästan lite att säga att så bra har jag det till vardags som fest…..här blir man bortskämd stup i ett.
#5 du får flörta lite med din kille………..har du tur så står brickan där på sängkanten nästa dag
vad gör man utan kille då?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag säjer god natt som vanligt efter en hård arbetskväll.