Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: övrigt
Läst 554 ggr
AnneAlva
0

OT: Äntligen klar med hemsidan!

Slutligen då klara med alla förändringar på hemsidan! Precis uppladdad och rykande färsk. Glad Tror jag ska gå i ide några dagar nu… Kika gärna in och slå en lov!

S*Godreign's

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

mumsikoff
0

Fiiin! Gillar "kattskyltarna" :)

chikan
0

Nu har jag noga inspekterat och gjort omdöme i gästbok. Räcka ut tungan

AnneAlva
0

#1 Sambon är stolt kreatör, han fixade siluetten och bråkade med skriften. Själv satt jag bredvid och pekade "lite mer där…". Skrattande

S*Godreign's Cornish Rex

AnneAlva
0

#1 Förresten, försökte plocka ner er banner från hemsidan, men det ville sig inte riktigt… :/

S*Godreign's Cornish Rex

mumsikoff
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Det är lite trixigt, vi har ju stöldskydd på alla bilder på sidan vilket gör att t.o.m bannern som SKA kopieras inte går att kopiera normal väg, typiskt… Går inte heller att dela upp detdära…. Skickar med den här så slipper du göra en screenprint och klippa o klistra ;)

smirik
0

Super fint har det b ivit  Skrattande men vart hitter jag planerade kullar?

mumsikoff
0

#3 Här är det tvärtom, jag som sitter och pillar med länkningar osv medan min kära mor sitter och pekar lite till höger/byt bild/ annan färg :)

Finns det något om utställningsresultat med på sidan? Tyckte det fanns på förra, eller är det jag som hallucinerar? Ska också ta och lämna ett tassavtryck i gästboken :)

IngerN
0

Fiiin ny layout. Det där med fingervisning o bisittarhjälp känns igen, här är det gubben som sköter min hemsida men jag sitter där med vakande falkögon o rättar honom…..Cool skämt åsido….hoppas kunna lära mig själv en dag.

[Wiveka]
0

Superstilig hemsida!!

Krycke
0

#6 Numera ligger allt kattunge relaterat under Kattungar, planerade kullar ligger i en knapp där =)

#7 Nej vi har inte haft med det förut men det kanske dyker upp vi har en del kvar att fixa nu när vi hyrde mer utrymme på våran webserver. Kommer dyka upp bl.a. videos på katterna och lite annat smått och gott.

Buffy-co
0

Jättefin hemsida!!Mycket gulliga katt-knapparFlört

Jag tycker sidan var bra uppbyggd och lätt att hitta katter,kattungar, kommande och tidigare kullar så som man vill…Glad

Lullan1
0

Oj, den är verkligen jättefin och lättnavigerad! Den gick även väldigt snabbt att ladda Glad Kattknapparna var verkligen jättehäftiga, Krycke är duktig han!

rexmamma
0

Fin och lättnavigerad hemsida! Och tjusiga katter förstås  Kyss

AbigailGabble
0

Finfin hemsida! :-)

Leffe
0
Elica
0

den är fin - och som extra +: Macs Safari klarar den hur bra som hellst.

Sashimis
0

Den blev ju superfin hemsidan! Nu fick jag dåligt samvete för att jag inte fixat det jag lovat att ordna.. Generad Men jag ska. Nån dag Skrattande

Söta menyknappar! Menyn ser dock konstig ut för mig när jag är på kattungar och länkar (delar av gamla menyn syns istället för nya).

Bra jobbat båda två!

Denna kommentar har tagits bort.
Krycke
0

tack alla roligt att höra =)

#17 skumt att den har kvar från den gamla för jag tog bort det från webservern innan vi la in nya så det skall vara helt borttaget men prova att gör den här inställningen (borde vara din browser och inte sidan i det här fallet).

Gå till Internet Explorer
Gå till verkyg
Gå till Internet alternativ
Gå till fliken allmänt och välj valet Inställningar
Ändra värdet på "kontrollera om det finns senare versioner av sidan" till "Varje gång sidan besöks"

Det finns nytt material för den som vill läsa lite historier från några av våra kattungeköpares perspektiv när de skaffade katt. tanken är att alla kattungar som flyttar från oss får en liten personlig sida så det kommer dyka upp mer allteftersom vi får in material.
*hint hint* Sashimis och Lullan1Flört

Det ligger under Kullar>valfri kull>Valfri katt> [INFO].

Nästa steg är lite videos på sidan =)