Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 594 ggr
Ozons
0

Kompis - hona sökes till Loke

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag söker en liten hona/tonåring som helst ska vara jämngammal med Loke. Han saknar sina syskonLedsen

Helst en liten en som är född kring årskiftet -08. Jag bor i Stockholm och är öppen för alla förslag. Dock är tyvärr priset en viktig faktor då honan inte längre är kattunge och då jag är studerande.

Hälsningar Beatrice

Leffe
0

Vad fin han är. Hoppas du får tag på en kompis

Har du kollat i grupperna Kattungar, Fodervärd eller Omplaceringar om det inte finns någon där som kan passa?

[Wiveka]
0

Titta även in på Nordiska rexringen och RexUnited. Där kanske du hittar nåt oxå.

Gittan
0

Hoppas du hittar kamraten.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Ozons
0

Tack för tips. Jag håller öron och ögon öppna!

[Silkwaves]
0

En blivande avelshona då gissar jag?  Tråkigt att kattkemin inte fungerade med dina andra katter. Hoppas det går bättre nu och att du hittar ett bra hem till de två som söker nytt - eller att de redan fått det. Måste kännas jobbigt att skiljas från sina älsklingar.

EvaG
0

Blir det nåt napp?

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Ozons
0

#5 Jo, det vi vet vi ju alla hur man fäster sig vid sina små kattungar, men att man inte kan behålla dem alla. De lämnar alltid ett tomrum efter sig. Tyvärr tycker Loke det är jättetråkigt och det är lite svårt att vara ett kattsubstitut.(Man är ju inte mer än människa) - gärna i samma "lekålder" Vi får väl se hur det går men jag vill nog hitta en kompis/blivande "maka" åt honom så fort som möjligt.

#6 Tyvärr har jag inte fått napp ännu. Men det kanske löser sig ändå.

Ha det bra och är fortfarande tacksam för tips!

Clee
0

Hm, men är det en särskilt klok idé att skaffa en avelshona som inte får kosta si och så mycket? Sällskap är jag helt med på att du borde skaffa men jag tror det blir svårt för dig att både skaffa en hona som kan tillföra rasen något och en billig kompis till din kisse. Det är ju inte så att du borde kompromissa på någon av delarna. Tycker jag. Lycka till hursomhelst!

Ozons
0

Jag inser det. Man får börjar spara där det går helt enkelt.Fundersam