Tack JohannaK!
Fina bilder. Vilken härlig färg på burklädseln och puffen!!
Jättefina bilder på dina katter :) Jag blev så glad av att se och läsa dina bildtexter… Var inte på så bra humör innan, men nu är det uppåt tack vare dig!
JohannaK verkar vara personen om man behöver något mjukt och gott till katten verkar det som? Är så ny här så jag hänger inte riktigt med vad det hela handlar om :)
#6 Tack. Jag älskar det där skynket!
#7 Kul att du tyckte om det samt att du blev på bättre humör!
Det är Racer Donnans som var snäll och fotade bilderna med skynket…glömde min kamera
Japp…JohannaK är duktig på att sy till kissarna.
Kul med nya Ifokusar…du kommer snabbt in i gänget! Det är bara att fråga någon av oss här på forumet om du har ngr. funderingar!
Wow, jättesnyggt och utmärkt färg
Johanna är världsbäst på att sy (och spela golf faktiskt) 

Tjusigt, han klädde verkligen i färgen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Båda katterna är jättefina mot det turkosa! Kul med ett så fint skynke.

Ojojo va tjusigt det blev live! Och hängmatttan funkade också! Tur att ni fick det i tid, utnyttjade postens blixt snabba service så på morgonen plingade det på Dragonrebells dörr och där stod en post gubbe med ett burskynke paket! Himla tur att det funkar!
#10 Hemsidan har inte blivit uppdaterad på ett tag men om tre veckor har jag semester och då ska det knåpas ihop lite fler bilder och skapelser!
#9 Shit! Vilken ångest jag fick! Tänk om jag vore HÄLFTEN så bra på att spela golf som jag är på att sy! 
#7 Japp, mjuka, softa personliga saker syr jag, så kolla hemsidan om du är sugen på nåt!

Snygg färg. Passar kissen perfekt. Jag har två hängmattor i klösträt men ingen misse vill använda dom. Suck..
Läckra färger på både katt och burinredning! Fantastiskt! Johanna kan hon!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#8 Det gjorde inte mig något att du glömt kameran. Då fick ju jag ha lite kul och se till att fånga alla möjliga och omöjliga sätt att trivas i utställningsburen!
Du vet att jag älskar sista bilden på Dina i puffen. Den är så go, hon ser ut att vara så nöjd.
#13 Johanna du är så duktig. Det blev ett jättefint skynke.
OT. Tack förresten för tygproverna. Nyanserna skall fungera bra tror jag. Återkommer till dig framöver.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.