Mini bild serie frisco kullen

ÅÅÅh vad fina! Om än Trubbel stal mitt hjärta förut så är jag nu helt tagen av lilla magsåret ;) Hon är helt underbart bedårande fin!
Jättefina är bebisarna !! Dumbo är fortsatt min lille favvis !!
Fina småttingar ni fått!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Superfina småskruttar!! De är underbart söta alla fyra!
Men åh vad de är gulliga, och lilla #1 är ju alldeles ljuvlig! Vilken härlig uppsyn hon har 

De är dundersöta hela högen, men bilden på Dumbo är ju bara för härlig, vad stor han är redan! O_o
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vilka sötisar!!

#0 och #1 så söööööööta! I´m totaly in löööööööv!

Tack snälla för alla fina orden …Har berättat för Iris och hön sväller av stolthet 
#4 ja jag har också blivit lite svag för henne ett äkta busfrön är hon
#5 dumbo tackar så mycket. Han skall flytta till Västerås och bli kompis med onkel Chess (S*Magicbrook Pioneer) bifogad bild på Fields kommande kompis.
#8 haha ja uppsyn har hon och är redan en erfaren rymmis
i dag lyckads det henne att hoppa från sängen och ner 2 gånger Fast jag satt just bredvid. Som tur är han jag fånga henne i luften så ingen brutna ben.

Förstår att ni behåller Trubbel….
Helt UNDERBARA!!!!

#12 Hah! Det låter bra
att du börjar bli svag för den fina paddan…
Du har kanske döpt dom fel? Kanske är den äkta paddan "Trubbel" som skall stanna hemma?
Jag har här redan en schokoladpadda och en svartpadda…. så det fattas ännu en blå/lilapadda.

#14 Tack så mycket 
#15 ja vem kan stå för paddor, vi har inte beslutat än vem av paddorna som stannar hemme - det så svårt men en av dem kanske skall till Finland då haha 

Jag är ju svag för den svartvita flickan! Vilken snygg kille Fields ska dela hem med, är Chess er grabb?

# 17 hon är också den sötaste plutten som finns. Knäkatt redan 3 veckor gammal. Hoppas vi snart säljer henne annars….
Ja Chess är en kille 
Ljuvliga lilla hög! Måste skriva angående namnet på lilla skrynklan också; halvt i sömnen i morse när jag vaknade kom jag på "Tram Tranny" - dvs spårvagnstransa typ
Det är ju lite SF över spårvagnar ju ;)

#18 jo, men är han er?
Äger ni honom?

#20 aha jag missförstod dig
oj nej, hade det bara varit så men han tillhör Fields kommande familj