God morgon 2008-07-01
God morgon. Har hållit på halva natten med att försöka få igång magen och få bort en förstoppning på min skogis Oscar. Nu är allt frid och fröjd och jag ska gå och sova några timmar
Sköt om er
God morgon!
Jag ska snart iväg till veterinärkliniken :)
Elvira och Fritz är återställda efter gårdagen och Allanballan var tydligen mycket välkommen hem, tyckte Elvira. Nappis ligger bara och ler. Hon ser glad ut och tänker att de där två allt är bra barnsliga!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon!
Solen skiner
jag har fått ont i halsen och känner mig på halvfart
. Är på väg till Hallsberg för att köpa trådbackar till garderoberna, så vi får plats med våra prylar. #1 Nu har jag inte koll, vad hände igår? Och nyfiken, åker du till vetten i Vingåker? … min bror och hans sambo har "klippkort" där…
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Halloj, här är det ungefär som vanligt… tjafs mellan barnen och gubben jobbar än och ikväll börjar jag jobba för sommaren så nu blir det väldigt växlande dagar och tider framöver…
Katterna jagar de stackars flugor som kommit in men annars är de mest bara lata just nu (det är bara Alma som far runt som en kattunge emellanåt…)
Ha en bra dag allhop!!
God förmiddag, idag är det….. *tadaaaa*…. golf igen! Tjohooo! Är man golftok så är man 
Hoppas att ni får en bra dag!
God dag!Lite sen och lite *allt på o-,dvs oätit frukost, ostädat och odiskat..Nå nu ska jag ta tag i o-tyget.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Nu är jag hemma igen. Idag har vi haft full rush på kliniken så nu är jag helt snurrig. Bland annat har vi tagit hand om en kelpie som hade blivit klämd under en ko… hur hade det gått till?
#2 Jag var och kastrerade igår. Jasså? kanske någon man käner till? Vad har de för djur, för de är väl inte där med sina egna krämpor? Hihi
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com