Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 397 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-06-30

God morgon. Sista juni och det regnar ute. Två löpande honor här hemma och pensionären Pysen sover som en stock - han har gjort sin "plikt" i natt.

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon! Här är det fasta för katterna, då två av dem ska sövas idag! Jag tar med dem till jobbet, så får vi se om de kommer hem som nya katter!

Wish us luck!

Lite mulet också. Jag hoppas på en riktig regnskur!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0
majsan
0

Lycka till och allt kommer att gå så bra.. Hör av dig sedan hur det gick samt ge Nappispappisflappis en jättepuss från mig..Kyss

Gittan
0

Morgon. Lycka till med katterna #1

Här börjar nu semestern med att ta hand om får. Ha en trevlig dag nu allesammans

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

flis
0

Jippi, första semesterdan. Ska bara slappa och ta det lugnt. Eventuellt åka och titta på ett nytt klösträd. Har ett stort men vill ha ett till så dom kan motionera ordentligt. Flickorna är lite runda om magen.

#1 Håller tummarna.

Eine
0

God förmiddag! Fint väder tycker jag att det ser ut som. Katt har kräkts på golvet och jag halkade nästan i det..Hur kan en katt äta ett helt långt blad av Dracena, och det kommer upp vikt och fint???Är det månntro Verkmästaren i magen som fixar det?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lullan1
0

God förmiddag, solen lyser med sin frånvaro och regnet bara öser ner. Gräs, träd och buskar får sig en riktig rotblöta idag, och det känns bara bra! Härligt med lite regn!

Jag och sonen ska läsa lite golfregler idag och sen ska vi nog (om det klarnar upp) gå ut och gå en liten golfrunda tillsammans. Det är så mysigt, han är ju som en liten polare nu!

Katterna är helt galna här idag, pga regnet. Ni skulle ha sett dem när jag släppte ut dem på balkongen. Jissa var smart nog att INTE gå ut alls när hon såg regnet. Doris for ut som ett skott och satte sig på bordet och började tvätta sig väldigt irriterat. Findus gick ut, konstaterade att det regnade och gick sen in i MIN säng och lade sig… *hmpf*

AnneAlva
0

Goddag!

Här sitter jag och klurar på hur man på bästa sätt ska lägga upp arbetet på hemsidan. Det är så mycket som ska göras och jag tycker att hur jag än gör så blir länkningen inte som jag vill ha det. *suck* Vill ju få lägga ut den nya versionen snart, nu när en massa ändringar redan är gjorda men inte syns än.

#1 Vad är det kissekatterna ska göra hos veterinären?

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AlexH
0

god förmiddag :) alla verkar ha semester! Jag har jobbat extra i gårkväll med faktureringen eftersom det är den sista idag och den "stora faktureringsdagen" på jobbet :) Får ingen semester i år, eftersom jag har efterskotts semester.. ( poolia) MEN jag har blivit erbjude fast tjänst på arbetsplatsen som jag är uthyrd till med början aug/sep !! *glad* så nu flyter allt på.. har ett bra jobb som blir bättre i höst ( högre lön) och en direkt fast tjänst. Mannan har fast tjänst. Ny lya sedan april och spännande kattplaner på g  ( skriver dock mer om denm i höst när jag har mer bestämt) OCH mitt katterinamn godkänt - kan det bli bättre?? VEM BEHÖVER SEMETER DÅ ? (får ta sem i höst istället..)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

chikan
0

Godmorgon kompisar!

Jag är hemkommen från festival. Vi bodde första natten i tält, men det fick räcka. Sedan flyttade vi in hos en av mina barndomskompisar som lämpligt nog bor några hundra meter från festivalområdet.

När vi kom hem igår var katterna väldigt nöjda med att vi kom hem. Fuffens blev alldeles olycklig när jag var tvungen att gå ut en sväng för att följa min lillasyster till flygbussen. Han gick och pep som en liten kattunge hela tiden när jag var borta, berättade min sambo när jag kom hem.

MyTwiggs
0

God eftermiddag säger jag! Kommit hem från en hård arbetsdag med en drös kastrationer, en pyo, en trött hund, en avlivning av en gammal schäfer.. Ja…

Fritz och Elvira ligger och tar igen sig. Allt har gått jättebra!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Zsarorna
0

God eftermiddag! Här sitter Z på jobbet medan S är hemma i det nya hemmet och försöka ordna i kaoset. Flytten har gått bra under helgen, men det är mycket som gör ont i kropparna. Ryggar som är dåliga, blåmärken på ben, klämda händer och annat trist. Men baske mig va skönt att det är över nu <3

Hoppas ni alla haft en bra helg. Och att ni som börjat semestern idag njuter i fulla drag :D

EvaG
0

God natt säger jag efter en skön kväll.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

God natt, vaknade efter ett par timmars sömn på soffan. Känner mig inte så där jättepiffig direkt… skulle bara kika in här och se om det hänt nåt innan jag stängde av datorn.

Nattis mina vänner *kram*

Buffy-co
0

#14 Sov gott Lullan!Glad

RacerDonnans
0

Ja God natt på er säger väl jag med, men jag har lite kvar att göra innan jag gör kväll, men jag tittade bara in en sväng och loggar ut nu!
Kram på er!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer