Hälsning från RD-gänget
Tyckte att det var dax att uppdatera er med nya bilder på muminkullen och de andra bollisarna. Vi var upp till norrland i midsommar och mumninkullen kan nu stoltsera med att de är ganska bilvana, har åkt ca 300 mil och är 10 veckor på tisdag. Jonas fixar också bilåkningen otroligt bra han har åkt två vänder mer till norrland så han har ännu fler mil
Först ut är lilla busNinni och mamma Pullan

Zzzzzz!
Det var allt för idag, fler bilder finns som vanligt på www.rexdandy.se src="../tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-wink.gif" alt="Flört" />

De är helt enkelt underbara!!
Jag sitter här med fånleendet på….
Och så fina foton som vanligt..
Härliga, gulliga bilder!!
Underbara bilder som alltid, Rexjen 

Så flotte bilder, utrolig søte er de 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Tänka sig att den härligt röda snygging var i närheten igen och ni inte åkte hit med honom till mig!!
Är han kvar nästa vända så kommer jag o kattnappar honom, bara säg till innan!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Åååååhhhh Ninni! *puss-nutta!*
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jättesöta bilder, och Ninni och Jonas är ju typ sötast i världen! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Dom är sååå himla gulliga allihop

Nussesnuttegullenosingarna! De blir faktiskt bara sötare och sötare för varje gång man ser dem. Hur nu det är möjligt…
Skäms på er!!!
vara så nära mig och inte svängde förbi…. hade varit kul och kikat på A-J…

Åh då har jag nåt att se fram emot!!!

Ninni!
Är hon blåögd!?
Vilken skön kille i #1! Ni har ett härligt gäng gullungar där hemma.

Underbar hälsning!
Vad de ser ut att må gott och bild #5 är oförskämt bra!!!
Den är så klockren!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Läckra bilder!
#10 oj oj så söööt
Ååååh Muminkullen!!!!
på er allihooooooop!!! Men iaf, Ninni är ändå min favvo!!! :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Dem är helt underbara alla ihopp 

Ninni…. den lilla fröken skulle jag kunna gå över eld för! HELT UNDERBAR!!!

Nej nu får jag logga ut !…har suttit här på fm och ramlat omkring och tittat på alla fina kullar ni har visat…HUR SÖTA KAN MAN VARA?
…nu måste jag äta lite frukost *harkel*…för att det går åt en massa energi att hela tiden säga…aaahwww…jag döör vad söt…puhhhhhhh….nnaaaaaeeeewwwwh…söööööööööööta…men GUD VAD FIN!
ses om en stund…

Underbara bilder,, du borde bli kattfotograf..
Men kära värld va underbara dom är! <3
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas

#23 Jo, jag tror det. Ögonen börjar skifta lite i kanterna mot grönt, så vi får se om de stannar som blå eller om de blir gröna. Är de maskade under det vita om de har blå ögon, eller är det en myt?
#24 Hi hi, jag tror Ninni njöt för fulla muggar.
#29 ASG!
#30 Vad roligt att du gillar bilderna! Tusen tack för snälla ord!

#32 en vit blåögd katt behöver inte alls vara maskad genetiskt. Men finns anlagen där är det ju inte omöjligt. Min Gullveig har de blåaste ögon man kan tänka sig och det är ett flertal domare som påstått att hon är genetiskt maskad just på grund av hennes superbra ögonfärg, vilket hon inte alls är. Hennes enda kull är efter "min" chokladmaskade Ivan, skulle Gullveig vara maskad under det vita så hade hon bara fått maskade ungar med honom, men inte en endaste liten mask blev det.
Jag tror nog ändå att er Ninni är blåögd och jag är hemligt (ja, inte så hemligt egentligen…) förälskad i henne.
#32 Visade precis gubben min eran hemsida och han blev väl inte sååå övertygad