Bild bombs varning.. Frisco Kullen 2 veckor

Vilket härligt gäng! De där svartvita har en sådan vitfläcksfördelning som jag älskar, lite kaosartad och oregelbunden. ;)
Vilka sötnosar!!
Fields! Gossigosskisse!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Gud, såna sötnosar. Och Fields med sina öron…
Bedårande! 

Åh vad de är söta!
Skrattade gott åt Angel i bild #1 

Men, så söta de är!

Pluttenuttisar!
Trubbel är helt klart min favorit, hennes blick gör mig helt knäsvag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Auts - just när man har suckat av lättnad för att Spotles har blivit av men sina ungar.! ;-) Hur söta som helst - och Trubbel!!!

Ja, vad kan man säga. jag smälter,,gud så fina
De är så vackra, och bilderna är så talande.Min favorit är ju lilla Trubbel, jag älskar när katter tar ögonkontakt, då är jag såld!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

1000 Tack ni så snälla alla 
#11 åh jag också…ju mer galen ju bättre
15# haha ja den var klokren, hon är en rymmis
#20 vist blir man kär i katter som söker och fasthåller ögonkontakt…det kanske för det så människolikt?
Såå underbara allihopa men .. Fields med sina lappar till öron och svart vit - helt oemotståndelig !

Åh de är ljuvliga allihop, men favoriten blir Trubbel hon ser precis ut som min gamla huskatt Hilma som precis fyllt 14 år

O, så söta! Fields är bara så härlig!

# 18 jag skall försöka att hålla igen med bebisbilder 
Tack igen för alla fina ord… vi är så stolta av vår Iris och hennes fina bebisar.
Fields tacker också för alla komplement 
ojoj vad fina!!!!!!

#25 Hah, Hjälper inte mera! Man har redan blivit smittad .
Så de är bäst att bara fortsätta och bildbomba.

#27 …just i dag är dem billiga…nu börjar dem bli så stora att dem vill uuuuuuut av lådan och dem har plågad mig hela natten.
Tror det dags att flytta ut av somrummet och in i gästrummet 
Åååh, goa lilla bebbisar! Så himla härliga både till färg och utseende. Och ja, katter som håller ögonkontakt är allt lite magiska. :)

Så sjuuukt söta!!
Åhhh..Trubbel - helt underbar!!
Älskar färgen och den rosa gosnosen..

#30 Tack
ja trubbel kommer nog att stanna kvar….vi vill dock vänta lite till för vi tar ett beslut.

Hmmm, verkar som att jag har totalt missat denna tråd… Aja, får ta igen det med att säga att jag tycker att de är bedårande allihop! Men Trubbel är ju lite speciell, både med sin ögonkontakt och underbara sköldpaddsfärg :)
Har ju gått ett par dagar nu, så jag röstar för fler bilder ;)
Åh, så underbart söta allihop!!! 
fler bilder *snääälla*