Hjälp att bädda sängen......Bilder

Men gu' va' tjejerna är duktiga på att hjälpa till… 

Ljuvliga bilder och det är ju verkligen så det är…med överallt och nyfikna i en strut…

Haha, vilken härlig bildserie! #6 är ju helt underbar, jag skrattade gott åt den. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#2 visst är de ….
#7 Ja allt tar extra tid, men de är så goa.
#9 Ja visst ser hon knäpp ut, jag skattade också. De blir som galna när jag bäddar.
Härliga bilder och katter

Vilka härliga bilder.Leer vi har också alltid bäddhjälp här hemma av våra katter.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Våra härliga cornishar är så underbart duktiga på att städa tycker jag! Ordning och reda och bäddade sängar!
Allanballan, han är en hejjare på att dammsuga!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vilka roliga bilder! Jag skrattade nog mest åt Ella, det är som att se min Doris när vi bäddar sängen! Hon blir precis galen och bara far omkring! 

Fniss, vilka underbara små hjälpredor du har
och Mäskis min bakom Ella #6 är helt oslagbar.
Det är ju trevligt att alla i hushållet hjälper till med det som ska göras i hemmet!
Roliga bilder på dina fina missar 
Haha så underbara bilder!!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Min cornish hänger också jämt med på bäddningen för att sedan krypa ned under täcket och dra i väg med det.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Hahaha…känner igen detta med bäddningsritualen…..
När jag hade två stycken,Danne och Buffy, då kastade de sig alltid under underlakanet när man skulle bädda…
Lite frustrerande ibland när man var trött och ville sova..men man kunde ju inte bli arg…hihihi..
Jag brukade "bädda in" dom under underlakanet när de envisades med att leka leken "ligga platt katt" där under…*ler av minnet*
Då fick de kämpa lite för att ta sig ut igen-något de tyckte var extra kul….
(Men först låg de blixstilla…trodde de var osynliga där under
)