OT: Svanar
För ett par veckor sedan hade någon placerat ut en liten porslinssvan på en av våra stenmurar. Vi prommenerade dit och hittade en lapp i svanen (som är tänkt som blomkruka eller något liknande). På lappen hittade vi ett telefonnummer till någon som ansåg att man, om man tog svanen, skulle ringa och tacka för den… Hmmm… Vi tog inte svanen, för vi tyckte att den var lite passed by. Efter en vecka hade någon annan tagit svanen, och jag tänkte inte mer på den.
Idag när jag spatserade förbi så stod där tre nya svanar av samma typ, men ingen av dem var den svanen som stått där från början. Haha! Jag måste ju dela med mig av denna roliga svandans!
Hur tror ni att de hamnat där? Är det samma person som ställt dit de nya svanarna? Hmmm… Ett mysterium!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Tror det är sekten som är tillbaka! 
Annars har ni ju en mysterieskola nästgårds, de kan säkert lösa det…
Ja kanske det.. Om det dyker upp fler så ringer jag Katrineholmskurriren tror jag. Synd att jag inte har någon sån svan själv, då hade jag gladeligen ställt ut den på stenmuren!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vilken kul grej! Du får väl göra ett par svanskulpturer och ställa ut, eller varför inte en liten kattskulptur? 
Sätt ut en bild av Gunde Svan! 
Kanske någon som tycker att det behöver hända något mystiskt… hitta på något du också!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet