Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 408 ggr
PetrasLova
0

Vilka ska TITTA på Järva utställningen?

Hejsan,

Är det några som kommer utan katter till Hanveden för att " bara titta"?

Jag bor ju i Tyresö och tänkte åka och kika…för det är så nära för mig :)

Spotless
0

Hoppas att jag ska kunna ta mig dit på lördagen för att träffa Aje och Mauritz.

På söndagen kommer jag med katt.

MyTwiggs
0

Jag har ingen katt att ställa men jag ska försöka ta mig dit i alla fall…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Zsarorna
0

Åååh va roligt!! Då måste du ju säga hej till oss, för vi är där på lördagen. Så får du se Wiggos syrra också :D Om du vill alltså Generad

Rexjen
0

SKOJ! Vi ska ställa på lördagen! Måste säga hej till oss med!Glad

PetrasLova
0

Vad roligt Hej alla ! Jag kommer och tittar…lördagen vet jag för då skall jag heja på Gunvald! Jag kommer såååklart att heja på er alla andra också men A-M-H känner jag och har aldrig fått träffa G …

ser fram emot att hälsa på er andra Glad

A-M.H
0

…vad roligt Petra att du kommer…du ska riktigt få rå om Gunvald…. vårat gosmonster…Kyss

PetrasLova
0

#6 Jag ser fram emot att ses…åhhh vad jag skall pysa med G, om HAN vill förståss…Kyss

PetrasLova
0

#3 Självklart vill jag träffa Wiggos syster!!! I`ll be there…

#4 Jag kommer absolut och hälsar…jag är ju lite hemligt kär i er vansinnigt söta Jonas…Kyss har han flyttat från er nu? Vilka ställer ni ut på lördagen?

rexmamma
0

Roligt att det kommer några och tittar. Skrattande Vi kommer med tre kattungar som är 4 månader och någon eller några till… Vi får se, Sessie har skurit sig rejält i benet igår, kanske hinner det inte läka tillräckligt Ledsen.

PetrasLova
0

#9 Men oj vad hände Sessie?

rexmamma
0

Flugjakt i samband med glasskål ….. Fundersam

A-M.H
0

..men Mia då..det vet du väl att man bara får ha plasttallrikar och plastglas hemma…Skrattande

….näe..skämt åsido..vad tråkigt…puss lilla fina Sessie Kyss

rexmamma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varenda glasgrej är borta nu …..  I vanliga fall händer det ingenting, men flugor får förnuftet att flyga …

Det ser bättre ut idag, men hu så det såg ut igår …

Öppna inte bilden om ni är känsliga …

A-M.H
0

..oj…fy…gäller att få ihop sårkanterna….hur lätt är det då på en liten vild flugjägare..

..ja dessa flugor el. allt som flyger får verkligen förnuftet att "flyga"…vi har inget glas framme…endast fönsterglas….ha ha ha…och det borde väl hålla..Fundersam

pallemaxwell
0

Ush stackars Sessan. Hoppas det läker fint. Stor kram från mig, Syster Ella och de andra två busarna

MyTwiggs
0

Stackars lilla sessie! Hoppas det läker fint! Hon är en fin katt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

PetrasLova
0

#13 - wohuuh…stackars lilla vackra flickan Gråter vad det måste ha gjort ont…krya på sig Sessan!

Buffy-co
0

Åhhh jag vill verkligen komma…Skulle vara kul att ses igen Petra!!och… jag är ju också en Gunvald diggareCool- och en A-M.H diggare förstås….Skrattande

Det skulle också vara kul att träffa andra "forumister" man inte mött tidigare..(och de man träffat förstås…! Glad)

Usch vad otäckt med Sessalie…hoppas hon snart läker-katter har ju bra läk-kött iallafall.

OM vädret blir fint lär vi väl "tyvärr"åka ut och segla igen…efter att ha varit hemma denna helg..
Men annars ska jag försöka komma på lördagen!

AnneAlva
0

Fy vilket fult sår, stackars Sessie! Tur att det redan ser bättre ut och hoppas att det fortsätter att läka fint.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Leffe
0
rexmamma
0

Tack för allas omtanke! Det läker alldeles utmärkt. Såret är helt torrt och ser inte alls irriterat ut i kanterna. Ett ärr kommer det säkert att bli, men det kan vi leva med Skrattande. Sessie själv är helt obesvärad och bryr sig inte alls om såret.