God morgon 2008-06-28
God morgon. Måste bara skriva en v75 på travet. Vann ju förra helgen! Sitter här och har svårt att skriva - har spinnaren Pysen stående i famnen. Ni som ska på utställning - lycka till
Sköt om er
Ska iväg o stå på loppis, är supertrött för igår var det den årliga Lillmarken med tillhörande Bergafest. Jag besökte inte någon av dem, men bor man 200 meter ifrån Bergavallen, där festen hålls, och dessutom vid vägen alla tar till o från blir det svårt att sova.
God morgon! Jag hade svårt att sova också. Elvira verkar ha hajat att Allanballan har flyttat och fick en liten gråtnatt… och då hängde jag på… Trist att man ska ha separationsångest!
Idag ska jag hälsa på hos ett par vänner som renoverar ett vackert stenhus!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon. Vi har sovit i nya lägenheten i natt. Den är ljuvlig. Nu är vi tillbaka i den gamla för att köra resten av flytten. Snacka om att man väntar till sista sekund med att koppla ur datorn ahahahahaha
ha en skön dag och håll tummarna att vi inte tappar något eller får ryggskott ;)
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas
God förmiddag!!
Idag ska jag äntligen hälsa på hos AlexH i "nya" lägenheten, dit de flyttade i april…..
Hoppas att jag slipper bli dyblöt på vägen dit.
Ha en bra dag!!
Godmorgon ( eller kanske förmiddag!) Här fejjas det och städas febrilt eftersom jag får celebert besök av Wiveka idag!! :) Ungarna hjälper till på bästa sätt - att hälla ut alla lådor med leksaker efter mig där jag precis städat :)

God förmiddag!
Jag sitter som på nålar och väntar på besked från sambon på hur bedömningen på VÄKs utställning i Karlstad har gått, usch vad jag är nervös! Inte blir det bättre av att han tidigare idag talade om att hon varit lite stressad på morgonen och är lite fräsig idag, hujedamig, hur ska det gå?!
#0 Grattis till v75-vinsten!
#3 Håller tummarna för er att flytten ska gå bra!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Härligt med en ny lägenhet man känner att man kommer trivas med. Jag önskar alla med nytt boende all lycka i nya hemmen.
Sen ser jag fram emot rapport från utställningen och hoppas att det går riktigt bra för er alla idag!
Kram!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God morgon !
Men hallå Leffe har du vunnit på V-75….GRATTIS !!!
Filar på våran rad…denna helg blir det kanske storslam….
Lycka till alla ni som är på utställning !!
Ha en jättebra dag !!!

God dag, har haft låång sovmorgon. Men jag vaknade tidigt men det är så skönt att bara ligga i sängen och läsa en bra bok med alla katterna hos sig.
# 0 grattis till vinsten, man skall kanske fila på en rad själv…
#4 den är jättefin AlexHs lägenhet.
#5 kan se det framför mig de små busfröna. krama dem från mig
# 6 håller tummarna

Update: Kyra tog sitt cert och är nu Norgeredo för nästa steg till IC. Hon var inte på allra bästa humör idag så Alexey sa att han lät bli att ta upp henne igen ifall hon skulle bli mer stressad även om han sa att hon absolut räckte för nominering. Roligt med fin kritik! Jag är jättenöjd! OCH jag tycker det är skönt med domare som ser på katten ifall den är i dagsform för en nominering/panel, det underlättar för ägaren också tycker jag.
#9 Tack för tumhållningen, det var nog den som hjälpte. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#8 Fick hela två femmor

…minns inte vad två femmor gav…grattis oavsett….fick nästan hjärtstille..trodde du fick in alla 7 rätt…nu Leffekillen så kör vi på dagens havremoppar o drar in storkovan…
..du har ju en ny höft nu dessutom, så nu skulle väl lite stålar sitta fint…så du kan utnyttja höften eller hur…shaka loss med missarna…tur på Kinesiska muren..
Hela 59 kr styck. Men jag gick i vinst. Hoppas det går bra för oss bägge idag

Japp då har man lämnat in en rad på V75. Håller tummarna för oss alla.